بهزاد محمودی:به فکر حفظ جایگاه هستیم تا والیبال ساری را به عنوان یک شهر والیبالی به کشور معرفی کنیم !

سرمربی تیم والیبال عمران شهرداری ساری گفت :باید در لیگ برتر والیبال خود را به عنوان یک شهر والیبالی دوباره در عرصه والیبال کشور معرفی کنیم.   به گزارش مازند اسپرت؛بهزاد محمودی سرمربی تیم والیبال عمران شهرداری ساری که به تازگی به لیگ برتر والیبال کشور صعود کردند در خصوص رقابت های لیگ برتر و […]

648سرمربی تیم والیبال عمران شهرداری ساری گفت :باید در لیگ برتر والیبال خود را به عنوان یک شهر والیبالی دوباره در عرصه والیبال کشور معرفی کنیم.

 

به گزارش مازند اسپرت؛بهزاد محمودی سرمربی تیم والیبال عمران شهرداری ساری که به تازگی به لیگ برتر والیبال کشور صعود کردند در خصوص رقابت های لیگ برتر و حضور نماینده ساری در این رقابت ها اظهار داشت : ما باید در اولین حضورمان به دنبال حفظ جایگاه باشیم و باید خود را به عنوان یک شهر والیبالی دوباره در عرصه والیبال کشور معرفی کنیم تا بتوانیم در آینده و با داشتن فرصت های کافی و با توجه به شرایطی که در سال های آینده ایجاد خواهد شد بتوانیم برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

وی ادامه داد : بیش از یک ماه است که در حال تمرین مداوم هستیم و با دو بازیکن خارجی از منتنگرو و پانزده بازیکن داخلی قرارداد بسته ایم تا در اولین سال حضوردر لیگ برتر بتوانیم نماینده شایسته ای برای شهر ساری باشیم.

وی در خصوص شرایط لیگ برتر امسال گفت و افزود : با توجه به دوازده تیمی بودن لیگ ، قدرت و توان لیگ ما نسبت به سال های گذشته به مراتب افزایش پیدا کرده است اما این راه سختی که وجود دارد نیازمند تمرکز و شرایط بهتریست که تیم ها برای خود در نیم فصل و با توجه به یارگیری هایی که انجام میدهند ارزیابی میکنند.

وی در خصوص دیدار هفته اول این تیم برابر کاله آمل اظهار داشت : باشگاه پر سابقه و قابل احترام کاله چندین سال است که دارد در والیبال استان مازندران جور والیبال استان را به نوعی در بحث قهرمانی میکشد و حتی تا قهرمانی آسیا هم پیش رفته است که نشان دهنده زحمت مدیران و دست اندرکاران این تیم است و توانستند والیبال استان را زنده نگه دارند، ما خوشحالیم که امسال می توانیم در کنار آن ها نام والیبال مازندران را بیش از پیش مطرح کنیم و آن ها علاوه بر اینکه رقبای والیبالی ما هستند، دوستانی قابل احترام اند که به والیبال این استان خدمت های زیادی کرده اند.

 

مصاحبه: شایان کیانوش