لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور در رامسر/مازندران جز ۶ استان برتررشته تیرو کمان+تصاویر

گفتگوی اختصاصی مازنداسپرت: در فضای مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان کشوربه میزبانی تیم رهنما رامسر مسئولین مسابقات گفتگویی را با خبرنگار ما انجام دادند. * دبیر فدراسیون تیرو کمان جمهوری اسلامی ایران ،استان مازندران جز ۶ استان برتررشته تیرو کمان می باشددبیر فدراسیون تیرو کمان جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این مسابقات به خبرنگار […]

7 4

گفتگوی اختصاصی مازنداسپرت: در فضای مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان کشوربه میزبانی تیم رهنما رامسر مسئولین مسابقات گفتگویی را با خبرنگار ما انجام دادند.

* دبیر فدراسیون تیرو کمان جمهوری اسلامی ایران ،استان مازندران جز ۶ استان برتررشته تیرو کمان می باشد
دبیر فدراسیون تیرو کمان جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این مسابقات به خبرنگار مازنداسپرت گفت: مسابقات لیگ برتر با استقبال خوب ورزشکاران تیر و کمان به میزبانی رامسر برگزار شد.
رضا کیارستمی اظهار داشت : بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و به جهت توسعه رشته پر هیجان تیرو کمان،مسابقات  این رشته با نگاه ویژه ای از سوی فدراسیون برگزار می گردد.
وی عنوان نمود : آمادگی ورزشکاران تیرو کمان در کل کشور حائز اهمیت می باشد چرا که در آخرین مسابقه قهرمانی کشور که از ۲۲ استان حضور داشتند نیز ۱۲ استان صاحب مدال قهرمانی شدند  که نشان دهنده فعالیت هیات ها با قدرت بالا در این رشته می باشد.
کیارستمی استان مازندران جز ۶ استان برتر رشته تیرو کمان می باشد تصریح نمود: استان مازندران از ظرفیت ،استعداد و پتانسیل بسیارخوبی بعنوان مهد تیرو کمان به لحاظ فیزیک وعلاقمندی برخوردار می باشد و در حال حاضراین استان ،جز ۶ استان برتر ما محسوب می شود.
وی افزود : استان مازندران با کسب مقام جهانی تیمی و عنوان مسابقات آسیایی مجید قیدی و دیگر ورزشکاران رشد بسیار خوبی با فعال بودن هیات های شهرستانی دارد
وی تاکید نمود : با برنامه ریزی در رشته تیرو کمان ورزشکاران را برای مسابقات آینده بحث المپیک  20 20  آماده خواهیم نمود و همچنین مسابقه آسیایی المپیک نوجوانان برای کسب سهمیه را در برنامه های اجرایی جدای طرح های هیات ها خواهیم داشت.

*حضور تیم رهنما رامسر،تنها نماینده تیروکمان استان مازندران درمسابقات لیگ کشور،نگاه حمایتی مسئولین رامی طلبد

رئیس هیات تیروکمان استان مازندران در حاشیه این مسابقات در گفتگو با خبرنگار مازنداسپرت ، اذعان داشت : با توجه به شرایط تیم های شرکت کننده هفته دوم  و سوم لیگ برتر تیروکمان کشور به میزبانی تیم رهنما در مجتمع مروارید سبز رامسر برگزار شد.
حسین فرهادی افزود: تیراندازی  با کمان درسالهای اخیر رشد بسیار خوبی در روند اجرایی فعالیت های ورزشی با توجه به انگیزه و پویایی ورزشکاران داشته است.   
فرهادی تصریح نمود: قطب تیراندازی با کمان درغرب  استان مازندران جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است و شهرستان های خرم آباد ، تنکابن ،رامسر و عباس اباد نمایندگان خوبی را در مسابقات دارند و نگاه ما به منطقه غرب بسیار ویژه و کار آمد می باشد.
وی گفت: استان مازندران با ۱۲ هیات فعال تیراندازی با کمان بعنوان رشته جذاب و مفرح بصورت حرفه ای تیم داری می نماید و مربیان ما در شهرستان ها از نظر آموزشی  در رقابتی سالم فعال می باشند.
وی ادامه داد : با توجه به حضور تیم رهنما رامسر ،بعنوان تنها نماینده استان مازندران  درمسابقات  لیگ برتر از مسئولین شهرستان رامسرو استان مازندران تقاضای همکاری و حمایت  به جهت حضور تیم درمسابقات لیگ برتر را داریم .
فرهادی  تاکید نمود :با توجه به پیشرفت  و پتانسیل قوی رشته تیرو کمان در استان مازندران ،از مسئولین محترم  به جهت حمایت و فضاسازی مناسب تقاضای همراهی و نگاه ویژه به دور از بروکراسی اداری  داریم  تا بتوانیم با انگیزه و توان بالا در مسابقات و میادین ورزشی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

*رامسر ، میزبان مسابقات هفته دوم و سوم لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور بود
رئیس هیات تیرو کمان شهرستان رامسر در حاشیه این مسابقات در گفتگو با خبرنگار مازنداسپرت ، گفت : مسابقات هفته دوم و سوم لیگ برتر تیراندازی با کمان به میزبانی شهرستان رامسر درمجتمع گردشگری مروارید سبز برگزار گردید.
رهنما فرید  افزود : پایان مسابقات هفته دوم و سوم لیگ برتر با شرکت ۴۸ ورزشکار و هیاتهای همراه در رامسر به پایان رسید .
وی افزود :در پایان هفته دوم و سوم لیگ ،تیمهای ویلانچ گیلان،کیان سازه چکاد(ناجا)،مقاومت کرمانشاه ورهنمارامسر به ترتیب در جایگاه اول تا چهارم جدول رقابت لیگ قرار گرفتند.
وی ادامه داد:رقابتهای هفته چهارم لیگ برتر تیراندازی با کمان ایران در تاریخ۶/۸/۹۵  به میزبانی کیان سازه چکاد (ناجا)در تهران ادامه خواهد یافت.
رهنما فرید حضور مسئولین محترم شهرستان،استان و کشور در مسابقات لیگ دلگرمی خاطری برای  شرکت کنندگان  شد تصریح نمود: از حضور و همراهی کیارستمی رئیس سازمان لیگ تیراندازی با کمان کشور ، آقای فرهادی  رییس هیات تیراندازی با کمان استان مازندران، و خانم غزانی نایب رئیس استان مازندران،سروری فرماندار رامسر، گلدشتی سرپرست اداره ورزش و جوانان رامسر و ازهمه علاقمندان  به ورزش و همشهریان عزیز به جهت حضور در مسابقات لیگ برتر تیرو کمان با کشور تشکر و قدردانی می نمایم.

 

7 1

7 2

7 3

7 4

7 5

7 6

7 7

7 8

7 9

7 10

7 11

7 12