مسلمی سرمربی تیم بانوان استقلال : هنوز در ابتدای راه هستیم / امیدوارم مسئولین کمی بیشتر به ما توجه کنند

مازنداسپرت ؛ پس از پیروزی پرگل تیم فوتسال بانوان استقلال ساری در لیگ برتر فوتسال برابر نماینده ای از تبریز گفتگویی مختصر با خانم مسلمی سرمربی این تیم انجام دادیم که خواندنش خالی از لظف نیست . ** ضمن تبریک بابت این پیروزی ، بازی امروز را چطور دیدید ؟ از آنجایی که همه میدانند […]

مازنداسپرت ؛ پس از پیروزی پرگل تیم فوتسال بانوان استقلال ساری در لیگ برتر فوتسال برابر نماینده ای از تبریز گفتگویی مختصر با خانم مسلمی سرمربی این تیم انجام دادیم که خواندنش خالی از لظف نیست .

IMG 0136 Copy

** ضمن تبریک بابت این پیروزی ، بازی امروز را چطور دیدید ؟

از آنجایی که همه میدانند تیم ما با توجه به شرایطی که وجود داشت دیر بسته شد و بدون بدنسازی وارد مسابقات شده ایم اما با تمریناتی که داشته ایم بچه ها رفته رفته بهتر شدند و هنوز خیلی مانده تا به شرایط ایده آل مان برسیم و هنوز جا برای کار بیشتر و بهتر شدن هست.امروز در نیمه اول بخاطر نتایج بدی که در بازیهای گذشته داشتیم از لحاظ روانی خیلی تحت فشار بوده ایم و طبیعی هم است ،ولی در نیمه دوم بچه ها خیلی بهتر کار کردند و به توصیه های ما هم خیلی خوب گوش کردند و اگر همینطور پیش برویم روز به روز بهتر خواهیم شد.

** بازی بعدی را چطور پیش بینی میکنید ؟

بازی بعدی ما در مقابل ملی حفاری است در اهواز و همینطور که میدانید آن تیم ملی پوشان زیادی دارد و واقعا بازی سختی برای ما خواهد بود .

** فکر میکنید در پایان فصل در چه جایگاهی قرار بگیرید ؟

واقعا پیش بینی دشوار هست و در فوتسال امروز خیلی شرایط متغیر است و نمیشود حدس درستی زد اما خب حاج آقا کیادهی خیلی دارد تلاش میکند و توجه ویژه ای به ورزش بانوان دارند و الان هم همینطور است و با اینکه دو هفته از مسابقات گذشته بود ایشان قبول کردند که امتیاز این تیم را بگیرند و ما هم همه ی تلاشمان را میکنیم تا موفق باشیم.

** در بازی امروز شاهد حضور تعداد زیادی از بانوان برای دیدن این بازی بودیم . نظرتان چیست ؟

خیلی عالی بود . من امروز وقتی وارد سالن شدم واقعا لذت بردم و این مستلزم این هست که مسئولین کمک کنند و با نصب بنر در سطح شهر به ما کمک کنند .ما بانوان باید این تابو رو بشکنیم و نشون بدیم که ما هم میتونیم در سطح اول ورزش کشور خوش بدرخشیم و تشکر میکنم از همه خانم های عزیزکه امروز برای حمایت ما به سالن اومدند . از اینجا از مسئولین ورزشی و شهری شهرستان تقاضا میکنم که بیشتر به ورزش بانوان توجه کنند و حداقل نیمی از توجهی که به ورزش آقایون میشود را به ما داشته باشند .حاج آقا کیادهی لطف کردند و پیش قدم شدند ولی از سایرین هم انتظار میرود که به تیم ما و ورزش بانوان این شهرستان کمک کنند.