حبیب حسین زادگان : ورزش مازندران در المپیک و پارالمپیک ریو بالاتر از ۱۴۲ کشور قرار گرفت

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در گردهمایی روسا و نواب رئیسان هیات های ورزشی استان گفت: ورزش مازندران به تنهایی در بازی های المپیک و پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ در کسب مدال و افتخارآفرینی بالاتر از ۱۴۲ کشور جای گرفت. به گزارش مازنداسپرت؛ حبیب حسین زادگان در گردهمایی روسا و نواب رئیسان هیات های ورزشی استان […]

habbbiiib6مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در گردهمایی روسا و نواب رئیسان هیات های ورزشی استان گفت: ورزش مازندران به تنهایی در بازی های المپیک و پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ در کسب مدال و افتخارآفرینی بالاتر از ۱۴۲ کشور جای گرفت.

به گزارش مازنداسپرت؛ حبیب حسین زادگان در گردهمایی روسا و نواب رئیسان هیات های ورزشی استان ضمن گرامیداشت و عرض تسلیت ایام ماه محرم اذعان داشت : منش حضرت اباعبدالله الحسین (ع) منش اخلاق مداری و آزادگی بود و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده سیدالشهدا(ع) در مسیر زندگیمان باشیم.
وی جایگاه ورزش مازندران را در سطح کشور ستود و تصریح کرد: در بازی های المپیک و پارالمپیک ورزشکاران مازندرانی موفق به کسب ۸ مدال طلا، نقره و برنز شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از افتخارات ۳۸ درصدی ورزش مازندران در رقابتهای المپیک و پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ خبر داد و افزود: خوشبختانه در اکثر رشته ها مازندران سرآمد ورزش کشور است تا جائیکه وزیر ورزش و جوانان مازندران را استان ویژه و قلب ورزش کشور نامید.
حسین زادگان با بیان اینکه امکانات ورزش مازندران به اندازه افتخارات و شایستگی هایش اندک است،گفت: انتظار جامعه هدف از ورزش استان زیاد است ولی برای توسعه و شکوفایی ورزش مازندران باید کار کرد و در این راستا خستگی معنا ندارد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه به عنوان معدود استان کشور بودیم که مراسم بدرقه و استقبال ورزشکاران المپیک و پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ را برگزار کردیم، اظهار کرد: یکی از اهداف برگزاری این مراسم حضور ورزشکاران در این آوردگاه با کمترین دغدغه و ایجاد انگیزه و روحیه بود.
وی در پایان خواستار همکاری متقابل بین اداره کل، فدراسیون و هیات های ورزشی در جهت توسعه و موفقیت بیشتر ورزش استان شد