خارجی های عمران را بیشتر بشناسید/بازیکنان خارجی نماینده مرکز استان در لیگ برتر والیبال کشور بعد از حضورشان در ایران و مازندران چه گفتند !؟

سیمو دابوویچ پاسور نماینده ساری در لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور سه سال عضو تیم ملی بوده است ؛ وی عضو تیم های چاوک / ایرس و سروس یونان در سه سال و در کشورهای لبنان ، اسلونی و صربستان بازی کرده است .   به گزارش مازند اسپرت؛دابوویچ در ۱۰ سالگی و در زمانی […]

5سیمو دابوویچ پاسور نماینده ساری در لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور سه سال عضو تیم ملی بوده است ؛ وی عضو تیم های چاوک / ایرس و سروس یونان در سه سال و در کشورهای لبنان ، اسلونی و صربستان بازی کرده است .

 

به گزارش مازند اسپرت؛دابوویچ در ۱۰ سالگی و در زمانی که تیم ملی ما در سال ۲۰۰۰ مدال طلای سیدنی را کسب کرد به والیبال علاقمند شد .

 

دابوویچ در بین بازیکنان ایران به بازی سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال علاقه دارد و در پاسخ به سوألی مبنی بر اینکه انگیزه اش از حضور در باشگاه ایرانی چه بود ، می گوید : به نظر من ایران یکی از بهترین سبک های والیبال جهان را دارد ضمن اینکه سال گذشته یکی از هم وطنانم که در تبریز بازی می کرد بازی در ایران را به او پیشنهاد داد و این موضوع با استقبال بنده همراه شد.

برپایه این گزارش میلوش کولافیک دیگر بازیکن خارجی نماینده ساری در لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور با ۳۰ سال سن ، والیبال را از مونته نگرو آغاز کرده و سابقه بازی در کره جنوبی / فرانسه / روسیه / آرژانتین / ترکیه را در سابقه ورزشی خود دارد . وی با بیان اینکه مازندران یک استان ورزشی و پایتخت ورزش ایران است ، اظهار داشت : زمانیکه نماینده ساری بازی دارد و ورزشگاه پر از جمعیت می شود این موضوع نشان می دهد که مردم در این استان و شهر ساری چقدر به والیبال علاقه دارند و این موضوع برای من این پیام را دارد که با ارائه یک بازی خوب پیام دلگرم کننده ای به آنها بدهم .

 

از کولافیک سوأل کردیم که مردم مازندران مازندران از شما انتظار دارند والیبال نوینی را اجرا کنید تا از دیدن آن لذت ببرند ، گفت: بنده به دنبال محبوبیت نیستم و تنها سعی دارم یک بازی خوب و زیبا به نمایش بگذارم.