مدیرکل ورزش و جوانان استان : فضای آرام و همدلی جهت توسعه ورزش استان حاکم است

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در نشست صمیمی ورزشکاران المپیک و پارالمپیک ریو گفت: فضای آرام و همدلی جهت توسعه ورزش در استان حاکم شد.    به گزارش مازند اسپرت؛ حبیب حسین زادگان ضمن تقدیر و تشکر از افتخارآفرینی ورزشکاران مازندرانی در بازی های المپیک و پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ بیان داشت: با همت استاندار محور […]

744747747474مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در نشست صمیمی ورزشکاران المپیک و پارالمپیک ریو گفت: فضای آرام و همدلی جهت توسعه ورزش در استان حاکم شد.

  

به گزارش مازند اسپرت؛ حبیب حسین زادگان ضمن تقدیر و تشکر از افتخارآفرینی ورزشکاران مازندرانی در بازی های المپیک و پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ بیان داشت: با همت استاندار محور توسعه استان در همه زمینه مهیاست و در سایه حمایت استاندار نیز ورزش استان رو به توسعه و شکوفایی گام بر می دارد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور قدردان قهرمانی ورزشکاران المپیک و پارالمپیک ریو بودند، افزود: مازندران در آوردگاه المپیک ریو به تنهایی ۵/۳۷ درصد برای کشور افتخارآفرینی نمود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از کسب ۳ مدال طلا، نقره و برنز توسط ورزشکاران مازنی در المپیک ریو و ۵ مدال طلا و نقره در پارالمپیک ریو خبر داد و اذعان داشت: توانمندی و افتخارآفرینی ورزش مازندران در کشور آنقدر بالا است که وزیر محترم ورزش و جوانان مازندران را قلب ورزش کشور عنوان نمود.

حسین زادگان از سفر متعدد وزیر ورزش و جوانان به استان سخن گفت و اظهار کرد: در یکی از سفرهای اخیر احداث سالن ورزشی ۵ هزار نفری جویبار بودیم که اداره کل ورزش و جوانان سخت پیگیر این پروژه با هماهنگی استانداری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مهمترین برنامه ورزشکاران مازندرانی در بازی های آسیایی اندونزی است، افزود: امیدوارم در المپیک ۲۰۲۰ نیز شاهد افتخارآفرینی و درخشش بیشتر ورزشکاران مازنی باشیم.