استاندار مازندران بیان کرد : ورزش مازندران موجب بالندگی استان در کشور شد

دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران در نشست صمیمی با ورزشکاران المپیک و پارالمپیک ریو گفت: ورزش مازندران موجب بالندگی استان در کشور شد. به گزارش مازند اسپرت؛ دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران در این نشست صمیمی ضمن قدرانی و تشکر از افتخارآفرینی ورزشکاران مازنی در آوردگاه المپیک و پارالمپیک ریو اذعان داشت: درخشش و افتخارآفرینی […]

0505دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران در نشست صمیمی با ورزشکاران المپیک و پارالمپیک ریو گفت: ورزش مازندران موجب بالندگی استان در کشور شد.

به گزارش مازند اسپرت؛ دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران در این نشست صمیمی ضمن قدرانی و تشکر از افتخارآفرینی ورزشکاران مازنی در آوردگاه المپیک و پارالمپیک ریو اذعان داشت: درخشش و افتخارآفرینی شما قهرمانان موجب شد تا علاوه بر مردم ورزش دوست استان دل میلیونها ایرانی را شاد و خرم کنید.

استاندار مازندران با اشاره به پیام تشکر، مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور در پی درخشش و موفقیت ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی، افزود: اخلاق خوب و جوانمردانه ورزشکاران ایرانی به ویژه مازندرانی در برابر حریفان در المپیک و پارالمپیک کاملا مشهود بود.

این مسئول با بیان اینکه به خاطر بیماری که داشتم، موفق نشدم در مراسم بدرقه شما قهرمانان در تهران حضور یابم، گفت: همه ما عضو یک خانواده هستیم و از همه ورزشکاران، قهرمانان و خانواده ورزشکاران جهت توسعه ورزش استان تشکر می کنم.

ربیع فلاح از جایگاه بسیار خوب ورزش مازندران در کشور خبر داد و گفت: تلاش، روحیه و جسارت شما قهرمانان ستودنی است و برای شما ورزشکاران در بازی های المپیک و پارالمپیک هم اشک شوق ریختیم و برای افتخارآفرینی و اهتزاز پرچم مقدس ایران عزیز دعا کردیم.