پیشکسوتان و بازیکنان بزرگ حاضر در اولین سالگرد هادی نوروزی چه گفتند !؟

اولین مراسم سالگرد کاپیتان فقید پرسپولیس زیر بارش شدید باران بر سر مزار وی با حضور تعدادی از همبازیان و پیشکسوتان فوتبال برگزار شد.   به گزارش مازند اسپرت،  اولین سالگرد هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵ و ۲۴ دقیقه در روستای کپورچال و بر سر مزار وی برگزار شد.  مصطفی […]

141414اولین مراسم سالگرد کاپیتان فقید پرسپولیس زیر بارش شدید باران بر سر مزار وی با حضور تعدادی از همبازیان و پیشکسوتان فوتبال برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت،  اولین سالگرد هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵ و ۲۴ دقیقه در روستای کپورچال و بر سر مزار وی برگزار شد.

 مصطفی قنبرپور و تعدادی از کارمندان باشگاه به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس در این مراسم حضور پیدا کردند.

 در این مراسم حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان ،غلامرضا بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران،هادی خلردی نایب رئیس هیات فوتبال استان مازندران، رضا نورمحمدی، مهرداد کفشگری، مهرداد میناوند، فرشاد پیوس، بهزاد دادش زاده، مرتضی کرمانی مقدم، محسن آشوری، امیرحسین فشنگچی، محمد عباس زاده، مرتضی فنونی زاده، پژمان نوری، حنیف عمران زاده، علیرضا مرزبان به همراه مالک باشگاه خونه به خونه بابل و تعدادی از مسئولان شهر بابل از حاضران در این مراسم بودند.

در ادامه صحبت های بازیکنان ، پیشکسوتان و مسئولین حاضر را در خصوص مرحوم هادی نوروزی میخوانید .

 

حبیب حسین زادگان:یکی از نخبگان خودمان را در فوتبال و ورزش کشور از دست داده ایم
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران ، در مراسم اولین سالگرد هادی نوروزی در کپورچال در گفتگویی با خبرنگار مازند اسپرت گفت :مجددا به خانواده محترم نوروزی و همه هواداران باشگاه پرسپولیس،جامعه ورزش مازندران،خصوصا ورزش فوتبال عرض ارادت و تسلیت عرض میکنم.
حسین زادگان در ادامه افزود : درگذشت هادی نوروزی واقعا یک ضربه ای بود به جامعه ورزش کشور و ما یکی از نخبگان خودمان را در فوتبال و ورزش کشور از دست داده ایم.

وی افزود :هادی نوروزی یکی از ورزشکاران با اخلاق و با کرامت بسیار بالا بود و درگذشتش در سال گذشته همه را متألم کرده و ما واقعا این مصیبت وارده را به خانواده ایشان و مردم این منطقه تسلیت عرض میکنیم و امیدواریم که دیگر شاهد مرگ هیچ عزیزی نباشیم.

حسین زادگان ادامه داد : منش پهلوانی هادی نوروزی و اخلاق مداری این بازیکن راه خوبی است برای ورزشکاران که این مسیر انسانی را طی کنند و درسی از مولایمان امام علی روحیه جوان مردی و پهلوانی را همواره در ورزشکارانمان ببینیم و شرایطی باشد که ورزشکاران ما بتوانند در مسیری سلامت به ورزش قهرمانی خود ادامه دهند.

 

فرشاد پیوس : به عشق هادی و کودکانش به کپورچال آمدم تا در این مراسم در کنارشان باشم

هاني پسر هادي در مدرسه فوتبال فرشاد پيوس تمرين مي‌کند و به همين خاطر پيوس و نوروزي حداقل هر چند روز يکبار همديگر را مي‌ديدند و به همين خاطر ارتباط و دوستي صميمانه‌اي بين آنها به وجود آمده بود و حالا که نوروزي یکسال است که از دنيا رفته است، پيوس همچنان ناراحت و غمگين است. بهترين گلزن تاريخ باشگاه پرسپوليس‌ از اينکه استقلالي‌ها در اين مدت با پرسپوليسي‌ها ابراز همدردي کرده‌اند، از آنها تشکر مي‌کند و معتقد است اگر هاني پسر هادي در مدرسه فوتبال او بماند، او را به يک فوتباليست خوب تبديل مي‌کند.

پیوس در مراسم اولین سالگرد هادی نوروزی در کپورچال در گفتگویی با خبرنگار مازند اسپرت در خصوص هادی نوروزی گفت :هادي بچه خيلي ساکت و مهرباني بود که هميشه وقتي به مدرسه فوتبال مي‌آمد، مي‌رفت روي نيمکت مي‌نشست و خيلي ساکت تمرين بچه‌ها را تماشا مي‌کرد. من هم پيش او مي‌رفتم و با هم درباره پرسپوليس‌ و مسايل ديگر صحبت مي‌کرديم. البته بيشتر من حرف مي‌زدم و او گوش مي‌کرد چراکه همان‌طور که گفتم او خيلي پسر ساکتي بود.

وی ادامه داد :اي کاش اين‌قدر هادي را نديده بودم چون حالا رفتن او برايم خيلي سخت شده است. اما هادي پسرش را به مدرسه فوتبال من آورد و همين باعث شد ما بيشتر باهم آشنا شويم و دوستي خوبي پيدا کنيم.

پیوس در پایان در خصوص حضور هانی نوروزی در مدرسه فوتبالش اظهار داشت : هادي شنيده بود که من مدرسه فوتبال خوبي دارم و خودم هم سر تمرينات حضور دارم به همين خاطر پسرش را به مدرسه فوتبال آورد و شروع به کار کرد. اتفاقا هاني بازيکن خوب و قرص و محکمي است که هم شوت زن است و هم با پاي چپ کار مي‌کند و اگر خانواده هادي در تهران بمانند و هاني به کار در مدرسه فوتبال من ادامه دهد، قول مي‌دهم که او را به يک فوتباليست خوب تبديل کنم.

غلامرضا بهروان : هادی نوروزی جز چهره های ماندگار کشور مان محسوب می شود

غلامرضا بهروان که به همراه حبیب حسین زادگان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران در مراسم اولین سالگرد مرحوم هادی نوروزی حضور داشت ضمن تشکر از مردم و حاضرین ، حضور آنها را باعث دلگرمی خانواده ی مرحوم نوروزی دانست .

رئیس هیات فوتبال استان مازندران در مراسم اولین سالگرد هادی نوروزی در گفتگویی با خبرنگار مازند اسپرت گفت :بعد از گذشت یک سال از فوت هادی نوروزی ،هنوز هم نمی‌توانم این مساله را باور کنم و فقط از خداوند برای نوروزی طلب مغفرت می‌کنم. امیدوارم خداوند به خانواده او صبر بدهد.

وی افزود : هادی نوروزی از چهره های ماندگار کشورمان محسوب می شود چرا که آنهایی که در دل مردم جای می گیرند همیشه ، چه در داخل زمین فوتبال باشند و چه نباشد ماندگار خواهند بود.
بهروان با اشاره به اینکه شخصا به نوروزی علاقه زیادی داشت ، گفت : اخلاق نیک و روحیه پهلوانی هادی نوروزی می تواند برای فوتبالیست ها یک الگو باشد.

رئیس هیات فوتبال استان مازندران در پایان ضمن تشکر از هواداران و تمامی حاضرینی که در مراسم هادی نوروزی حضور پیدا کردند گفت : امروز مشاهده میکنیم که قرمز و آبی و تمامی علاقمندان همگی برای هادی نوروزی آمده‌اند زیرا او اخلاق‌مدار بود. در این روز سرد و بارانی هزاران نفر برای او آمدند. این توفیق بزرگی است اما نباید هادی را فراموش کرد. باشگاه پرسپولیس باید از خانواده نوروزی حمایت کند و آرامش را برای دو فرزندش فراهم کند.

مصطفی قنبرپور:هادی نوروزی را خیلی زود از دست داده ایم !
مصطفی قنبرپور مربی سابق پرسپولیس و نماینده این باشگاه در مراسم اولین سالگرد هادی نوروزی در گفتگویی با خبرنگار مازند اسپرت گفت :با گذشت یک سال بنده همچنان متاسفم که هادی نوروزی را خیلی زود از دست داده ایم .

وی ادامه داد :با توجه به اینکه بنده زمان کمی را با هادی کار کردم انقدر ازخصوصیات اخلاقی و رفتار خوب هادی گفتند که به خوبی با خصوصیات هادی آشنا هستم.

قنبرپور در خصوص خصویات اخلاقی هادی نوروزی اظهار داشت :هادی بچه ای بود که بسیار باحیا بود و باید بپذیریم که آنقدر از لحاظ فنی خوب بود که توانست از یک شهرستان بیاد و در پایتخت کاپیتان یک تیم بزرگ شود و این برای استان مازندران و شهرستان بابل یک افتخاری است.

مربی باشگاه پرسپولیس در پایان گفت:تنها چیزی که بنده الان میتوانم بگویم این است که خدا یک عزتی به او داده و انشالله شرایطی فراهم شود که قدر یک دیگر را بیشتر بدانیم و پیامد رفتن هادی این است که خیلی زود زمان می گذرد و بیشتر در کنار هم باشیم و باهم مهربانی کنیم در هر صورت با اینکه یک سال گذشته از طرف خودم به جامعه ورزشی تسلیت میگویم.

 

رضا نورمحمدی:نشان دادن عدد های ۲ و گل در دربی خواسته ی هادی بود !

رضا نورمحمدی در مراسم اولین سالگرد هادی نوروزی در گفتگویی با خبرنگار مازند اسپرت با بیان خاطره ای جالب از هادی نوروزی گفت :بهترین خاطره ای که یادم است و خود هادی هم دوست داشت این کار را انجام دهد و به بچه های باشگاه گفتم تا آن را انجام بدهند این بود که دوست داشت در دربی گل بزند عدد ۲ و ۴ را باهم نشان بدهد.

وی ادامه داد : این  حرکت که تعداد گل ها و پاس گل هایی بود که در دربی انجام داده بود و در دربی دوم بود که از بچه ها خواستم هرکسی که رفت داخل زمین و گل زد این کار را انجام بدهد و مهدی طارمی و محسن مسلمان بودند که همراه با بقیه بچه ها این حرکت را انجام دادند تا یاد و خاطر هادی را زنده نگه دارند .

نورمحمدی همچنین افزود :خیلی ها دوست داشتند بدانند که قضیه عدد ۴ و ۲ که نشان دادیم چه بوده است و الان در سالگرد هادی با این جمعیتی که آمد محبوبیت هادی را نشان می دهد و هنوز هم بعد گذشت یک سال وقتی من خانواده هادی را خصوصا خانوم ایشان را نگاه میکنم میبینم که همان حالت های قبلی را دارد مانند همان زمانی که هادی را از دست داده بودیم.
این بازیکن با سابقه پرسپولیس در پایان در خصوص علت غیبت بازیکنان مطرح در این مراسم اظهار داشت :خیلی از بازیکن ها دوست داشتند که به این مراسم بیایند ولی به دلیل بازی های جام حذفی نتوانستند در مراسم حاضر شوند و چند بازیکن به من سفارش کردند که از طرف آنها به خانواده هادی تسلیت بگم و من تا جایی که توانستم این کار را انجام دادم.

 

گفتگو و تنظیم : علی ناری