امیرفخریان در گفتگو با مازنداسپرت مطرح کرد:هدف ما در بدمینتون سرمایه گذاری در بحث رده های پایه است

مسابقات بدمینتون قهرمانی نونهالان پسر رده سنی ۸ تا ۱۲ سال کشور به میزبانی هیات بدمینتون مازندران روز پنجشنبه در ساری آغاز شد.   رئیس هیات بدمینتون مازندران در حاشیه آغاز این مسابقات در گفتگویی با خبرنگارمازند اسپرت به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد : *** توضیحاتی در خصوص مسابقات بدمینتون قهرمانی نونهالان پسر ارائه […]

0333مسابقات بدمینتون قهرمانی نونهالان پسر رده سنی ۸ تا ۱۲ سال کشور به میزبانی هیات بدمینتون مازندران روز پنجشنبه در ساری آغاز شد.

 

رئیس هیات بدمینتون مازندران در حاشیه آغاز این مسابقات در گفتگویی با خبرنگارمازند اسپرت به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد :

*** توضیحاتی در خصوص مسابقات بدمینتون قهرمانی نونهالان پسر ارائه بفرمایید :

ضمن عرض تشکر از شما و همکاران رسانه ای ؛ مسابقات بدمینتون قهرمانی نونهالان پسر کشور ، گرامی داشت هفته دفاع مقدس از ۳۱شهریور تا ۲ مهر ماه در آکادمی بدمینتون حجاب به میزبانی استان مازندران با حضور ۲۶ استان کشور درحال برگذاری می باشد .

— مسابقات بدمینتون در رشته سینگل و انفرادی از پنجشنبه صبح در حال پیگیری است و ان شالله تا بعد از ظهر قهرمانان این رشته مشخص خواهند شد و  از فردا صبح مسابقات دوبل هم آغاز خواهد شد .

*** از مازندران چند تیم در این مسابقات شرکت کرده اند ؟

— با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی کشور است و قوانین آن ذکر میکند که هر استان مجاز به شرکت یک تیم دارد ، ما نیز یک تیم خوب و قدرتمند به این مسابقات روانه کردیم که از جدول خود صعود کرده است .

*** هدفتان از برگزاری این مسابقات در مازندران ؟

—- همانطور که واقفید ورزش بدمینتون یک ورزش المپیکی است که در مازندران سرمایه گذاری های زیادی برای پیشرفت این رشته انجام شده است ، با توجه به اینکه بدمینتون ورزش جنوب شرق آسیا است و آب و هوای مازندران به آن نواحی که قهرمانان این رشته از آنجا رشد میکنند مشابه است ما نیز برای پرورش ملی پوشانی در این رشته از استان مازندران ، این مسابقات را میزبانی میکنیم که هم انگیزه بازیکنان را افزایش میدهد ، هم باعث ارتقا سطح فنی مربیان می شود . این سومین میزبانی ما در سال جاری است که امیدواریم به نحو احسنت این مسابقات را میزبانی کنیم چرا که هدف ما بحث پایه هست که بتوانیم در آینده در سایر سنین سرمایه گذاری کنیم و در سالیان آتی بتوانیم بازیکنانی  را در این رشته به تیم ملی معرف کنیم  .

*** اگر حرفی باقی مانده میشنویم ؟

— بنده جا داره از جناب آقای پوریا و جناب آقای حسین زادگان رئیس اداره ورزش و جوانان استان که به بدمینتون توجه ویژه ای دارندتشکر کنم .ما بعد از ۱۶ سال ما یک آکادمی بدمینتون ( هرچند رسما به این نام ثبت نشده ) داریم که برای بازسازی این مکان هیات بدمینتون هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیون تومان انجام داده است .

بنده یک گله ای هم باید بکنم از مسولان شهری که باید در اینگونه مراسمات با ما همراه شوند که متاسفانه ما این عزیزان را زیارت نکردیم البته جا داره یه تشکر از آقایان حسین زادگان فرماندار شهرستان و جناب آقای دلیری رئیس ورزش و جوانان بکنیم که در این میزبانی به ما به لطف داشتند .