مهدی غلام نیا: آقای حسین زادگان اداره ورزش بابل به حال خودش رها شده است/ اداره ورزشی که حتی یک نامه نمی توانند بزنند که اداره نیست!!

 نایب رئیس سابق هیات فوتبال بابل و مربی با دانش بابلی در مورد عملکرد رئیس اداره ورزش و جوانان بابل و تیم خوته به خونه بابل توضیحاتی  دادند که خواندن آن خالی از لطف نیست  به گزارش خبرنگار مازنداسپرت ؛ به سراغ مهدی غلام نیا رفتیم که حرف های زیادی برای گفتن داشت جناب غلام […]

photo 2016 09 12 17 56 41 نایب رئیس سابق هیات فوتبال بابل و مربی با دانش بابلی در مورد عملکرد رئیس اداره ورزش و جوانان بابل و تیم خوته به خونه بابل توضیحاتی  دادند که خواندن آن خالی از لطف نیست 

به گزارش خبرنگار مازنداسپرت ؛ به سراغ مهدی غلام نیا رفتیم که حرف های زیادی برای گفتن داشت

جناب غلام نیا سلام از  فوتبال چه خبر؟
فوتبال اوضاع خوبی دارد،تب فوتبال در بابل با حضور باشگاه خونه به خونه داغ و داغ تر شده است.
 شما در فصل جدید در کدام تیم مربیگری می کنید؟
با خنده، امسال را مرخصی گرفتیم
با توجه به درگیری شدید کاری فعلا بعنوان تماشاگر فوتبال و هوادار باشگاه های بابلی اعم از متین،ایلیا،کاسپین،شاهین و از همه مهمتر خونه به خونه هستیم.
 از هیات فوتبال چه خبر؟
گرچه دورادور از هیات خبر دارم اما از زمانی که استعفا دادم حدودا یک سال و اندی به هیات نرفته ام.
 شنیده ایم از اداره ورزش بابل ناراضی هستید:
اداره ورزش!
کدام اداره ورزش؟
اصلا اداره ورزشی نداریم در بابل، اداره ای که رئیسش در آن حضور ندارد و پرسنل اداره حتی یک نامه نمی توانند بزنند که اداره نیست.
مگر میشود رئیس اداره ورزش تمام بازی های لیگ ۱ کشور را به همراه تیم خونه به خونه برای تماشا برود؟ و حتی زمانی که تیم مذکور مهمان است اداره خود را ترک کند و ارباب رجوع پاسخ نداشته باشد؟
اداره ورزش بابل به حال خودش رها شده است.
افتخار آفرینان ورزش کارشان به پایان رسیده و در کانون گرم خانواده هستند که اداره ورزش و رئیس آن تازه متوجه شده اند که چه خبر بوده است.
 چرا شما نسبت به همه رؤسا اداره ورزش انتقاد دارید؟ قبلا هم آقای حبیب امیرنیا.
بنده عملکرد را می‌بینم انتقاد میکنم. در ابتدای حضور آقای امیرنیا بدلیل عدم مدیریت صحیح ایشان انتقاد کردم اما در نهایت با کسب تجربه ایشان یکی از بهترین رؤسای اداره ورزش شده بود که صداقت و درستکاری حرف اول را برای آقای امیرنیا می زد. من به کسانی انتقاد میکنم که در لوای خدمت به قدرت می نگرند.
چرا آقای انصار اری یک بار به همراه تیم متین به مسافرت نرفته است؟ چون به همراه تیم متین آقای رئیس بایستی هزینه می کرد ولی تیم خونه به خونه بهترین هتل،بهترین غذا،بهترین تفریح،بهترین مسافرت نصیبش می شود.
چرا برای خوش آمد گویی به اسطوره بسکتبال بابل و حتی کشور به همراه معاون مدیر کل به منزل آقای رضا نوری نیامد؟ زیرا دعوتی خونه به خونه برای رئیس فایده بیشتری داشت. و چراهای دیگر که زیاد است. بگذریم اینها حاشیه است و آقای حسین زادگان به عنوان متولی ورزش استان بایستی این حاشیه ها با تغییر درست ریاست را اصلاح نمیاد.
خونه به خونه را چطور ارزیابی می کنید؟ صعود یا ماندن؟
خونه به خونه بازیکنان،مربیان،مشاوران و مدیران قدر دارد با این اوضاع بازیکنانی که از لیگ برتر امده اند این تیم باید صعود کند و البته انتخاب مرزبان به عنوان مربی هم انتخاب خوبی بود گرچه هرتیمی نقاط ضعف خاص به خود را دارد که امیدوارم نقاط قوت این تیم پشتیبان خوبی برای پوشش نقاط ضعفش باشد که صعود را قطعی نماید و مردم بابل و استان را خوشحال.
جا دارد از حاج قاسم حسن زاده و برادرانش که احیاگر فوتبال بابل بوده اند و دوباره بابل را مطرح کرده اند تقدیر و تشکر کرد و به آنها خدا قوت بگویم.
 از آقای حسین زادگان به عنوان مدیرکل ورزش استان چه انتظاری دارید؟
ایشان انسانی بسیار وارسته،مدیری مدبر و عملکرد بی نظیری دارد. فردی خونگرم و پویا که به واقع ورزش مازندران را منسجم و منظم نموده و باز هم می گویم. هیچکس ۱۰۰% خوب نیست اما ایشان از دیدگاه بنده بسیار مثمر ثمر بود و خواهد بود که باید یک نیم نگاهی به رئیس ورزش بابل برای تغییر و جانشینی او داشته باشد.
گرچه آقای حسین زادگان آنقدر عملکرد مطلوب داشته که باز هم می گویم هیچ انتظاری به آقای حسین زادگان وارد نیست. اما بنده درخواستی از ایشان دارم تا با اعزام کارشناسان فنی برای بازبینی از عملکرد آقای انصار اری عملکرد مشارالیه را برای همه عزیزان شهروند شفاف سازی نمایند. بنده خیلی چیزها را نگفته ام که امیدوارم مدیرکل نسبت به همه موارد موشکافانه بررسی نماید.
حرف آخر:
برای همه تیم های ورزشی استان خصوصا تیم های فوتبالی بالاخص تیم های فوتبال بابل و از همه مهمتر خونه به خونه بابل آرزوی موفقیت دارم. و امیدوارم در فصل آتی لیگ برتر جایگاه این تیم دوست داشتنی و محبوب باشد.