مرتضی آقای گل در روز تولدش از شهروند و شهروندیا گفت /عظیمایی:به شهروند امسال امیدوارم

مرتضی عظیمایی گفت: بنده خودم خوشبین هستم که در پایان فصل جز پنج یا شش تیم بالا جدول قرار بگیریم به گزارش خبرنگار مازنداسپرت ؛ امروز روز تولد مرتضی عظیمایی  بود و به همین خاطر همین سراغ آقای گل رفتیم.آقای عظیمایی در خدمت شما هستیم:خب تشکر میکنم از شما که در روز تولدم دارید با […]

Copy of IMG 0255مرتضی عظیمایی گفت: بنده خودم خوشبین هستم که در پایان فصل جز پنج یا شش تیم بالا جدول قرار بگیریم

به گزارش خبرنگار مازنداسپرت ؛ امروز روز تولد مرتضی عظیمایی  بود و به همین خاطر همین سراغ آقای گل رفتیم.
آقای عظیمایی در خدمت شما هستیم:
خب تشکر میکنم از شما که در روز تولدم دارید با بنده مصاحبه میگیرید جا دارد تشکر کنم از شما و همه دوستانی که تولدم را به بنده تبریک گفتند.
 در مورد وضعیت تیم برای ما بگویید که در چه وضعیتی قرار دارد؟
خب خدا را شکر بعد از دوتا بردی که گرفتیم و ۶ امتیاز را به دست آوردیم و تمرینات بعد از آن دو هفته تعطیل بود و بعد از آن مربی ها تمرینات بدنسازی را شروع کردند و رفته رفته بدن ها در حال اماده شون است و انشالله بتوانیم تا زمان ادامه مسابقات که در مهرماه است نتایج خوبی بگیریم.
 بازی شیراز را چطور می بینید؟
با توجه به اینکه دو سالی بود که تیم شیراز سقوط کرده بود الان برگشته و شرایط خوبی دارد. شیراز یکی از شهرهای فوتسال خیز ماست و با توجه به بردی که در مقابل تاسیسات گرفته روحیه خوبی دارند اما ما تمام سعی خودمان را میکنیم که باخت در مقابل حفاری در ساری را جبران کنیم.
امسال با توجه به بازیکن هایی که تیم شهروند گرفته است یک تیم یک دست تری را نسبت به سال های قبل گرفته است،تیم شهروند را در پایان فصل امسال چطور میبینید؟
با توجه به اینکه چند بازیکن با تجربه به تیم ما اضافه شدند خب انتظارها بالاتر از سال های قبل است و همه سعی و تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم این است تا نتیجه خوبی بگیرند و بنده خودم خوشبین هستم که در پایان فصل جز پنج یا شش تیم بالا جدول قرار بگیریم خب اما تیم یکسری کم و کسری ها هم دارد که امیدواریم آقای نجاریان آنها را برطرف کنند تا بچه ها با خیال راحت بتوانند به کار خودشان ادامه دهند و برای شهروند مفید باشند.

Copy of IMG 8678
صحبت شما با هواداران شهروند:
خب هواداران شهروند در ایران معروف اند و جوی که در ورزشگاه به وجود می آورند خیلی خوب خوب است و حتی تیم های که برای بازی به سالن ما میایند خیلی وحشت دارند از آنها انشالله که بتوانیم هرچه را که انتظار دارند برآورده کنیم
 آقای عظیمایی بهترین بازی ملی که در این چند سال انجام دادید کدام بازی بوده و بهترین گل شما کدام گل می باشد؟
قشنگترین گل از نظر باشگاهی زیاد بود مثل گل به تاسیسات،حفاری و بهترین گل را به ارژن در سال ۹۱ و گلی که خودم خیلی خوشم آمده بود گل آقای گلی خودم در سال ۸۷ در مقابل صدرا شیراز بود.و زیباترین گل های ملی رو مقابل برزیل و اسپانیا  زدم .
۶-صحبت پایانی شما با بینندگان مازنداسپرت:
والا مازنداسپرت که همیشه یار و یاور تیم ما بوده و هست و جا دارد یه تشکر از شما جناب قربانی  و همه اعضا سایت بخصوص‌ آقای مهدی  رضی که همه خبرها  را پوشش می‌دهید و انشالله این حمایت ها ادامه داشته باشد تا ما بتوانیم با نتیجه گرفتن های خوب جواب زحمات شما را بدهیم.