پارالمپیک ریو ۲۰۱۶/عالیه محمودی :با توکل بر خدا به این رویداد بزرگ خواهم رفت تا موفق ظاهر شوم

اختصاصی مازند اسپرت:عالیه محمودی، ورزشکار جانباز و معلول مازندرانی، در مسابقات تیراندازی پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ در آستانه این رقابت ها گفت : از مردم میخواهم که بنده را دعا کنند تا موفق ظاهر شوم.   عالیه محمودی ورزشکار جانباز و معلول مازندرانی حاضر در مسابقات تیراندازی پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت […]

14122اختصاصی مازند اسپرت:عالیه محمودی، ورزشکار جانباز و معلول مازندرانی، در مسابقات تیراندازی پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ در آستانه این رقابت ها گفت : از مردم میخواهم که بنده را دعا کنند تا موفق ظاهر شوم.

 

عالیه محمودی ورزشکار جانباز و معلول مازندرانی حاضر در مسابقات تیراندازی پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت در خصوص مسابقات المپیک اظهار داشت :مسابقات المپیک از سطح بالایی برخوردار است چون تمامی نخبگان جهان در این مسابقات جمع خواهند شد .

محمودی ادامه داد :چهار سال برای حضور در این مسابقات زحمت کشیده ام و حالا در آستانه آغاز این رویداد بزرگ با توکل بر خدا به این مسابقات خواهم رفت .

وی در خصوص شناختش از حریفان احتمالی خود در پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ اظهار داشت : تا حدود ۹۰ درصد از حریفان خودم شناخت دارم ولی در هر صورت همه چیز به شرایط تمرین و روز مسابقه بستگی دارد چون هر کسی که وارد این مسابقات میشود تمرین و تلاش میکند که بهترین نتیجه را برای کشورش کسب کند بنده نیز تمام تلاشم را میکنم تا در برابر هر حریفی پیروز باشم .

محمودی در خصوص اینکه آیا قول کسب مدال به مردم ایران و مازندران میدهد یا خیر عنوان کرد : من هیچوقت قول کسب مدال نمیدهم ولی تمام تلاش خودم را میکنم تا با توکل بر خدا و دعای خیر هم وطنانم مخصوصا مازندرانی های عزیز بتوانم موفق ظاهر شوم.