گفتگویی اختصاصی با مهشاد عبادیان داور موفق بهشهری به مناسبت روز جهانی داور + عکس

اختصاصی مازند اسپرت:مهشاد عبادیان از داوران جوان و موفق شهرستان بهشهر می باشد که توانسته است در چندین رشته ورزشی مدرک داوری و مربیگری خود را کسب کند و به دنبال موفقیت های ایشان در عرصه داوری، با این داور موفق شهرمان گفتگویی انجام داده ا یم که با هم می خوانیم: مازند اسپرت:لطفا خودتان […]

525 1

اختصاصی مازند اسپرت:مهشاد عبادیان از داوران جوان و موفق شهرستان بهشهر می باشد که توانسته است در چندین رشته ورزشی مدرک داوری و مربیگری خود را کسب کند و به دنبال موفقیت های ایشان در عرصه داوری، با این داور موفق شهرمان گفتگویی انجام داده ا یم که با هم می خوانیم:

مازند اسپرت:لطفا خودتان را معرفی کنید:
با عرض سلام و احترام، بنده مهشاد عبادیان هستم، مدرک کارشناسی را از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی اخذ کرده ام.

مازند اسپرت:در کدام رشته های ورزشی، موفق به کسب درجه داوری شده اید؟
داوری بین المللی تنیس روی میز، داوری بین المللی دوومیدانی معلولین، داوری درجه ۲ هندبال و داوری درجه ۳ دوچرخه سواری را دارم.

مازند اسپرت:در کدام رشته های ورزشی، موفق به کسب مدرک مربیگری شده اید:
مربیگری درجه ۲ هندبال، مربیگری درجه ۳ بسکتبال، مربیگری درجه ۲ تنیس روی میز، مربیگری درجه ۳ دوچرخه سواری، ناجی گری درجه ۲ شنا، مربیگری درجه ۳ کوهنوردی  

مازند اسپرت: شما این درجه ها را چگونه اخذ کرده اید؟
بنده از سال ۱۳۷۶با تشویق استاد خوبم سرکار خانم پسنده از خراسان رضوی و علاقه زیادی که در رشته تنیس روی میز داشتم توانسته ام موفق به اخذ کارت داوری درجه ۳ شوم و درجه ۱ و ۲ ، ملی و بین المللی را از استان تهران و البرز کسب کرده و در حال حاضر بیشتر وقت خود را به داوری مسابقات تنیس روی میز اختصاص داده ام.

525 2

مازند اسپرت:در چه مسابقاتی داوری انجام داده اید؟
مسابقات سوپرلیگ، مسابقات بین المللی بانوان کشورهای اسلامی، کاپ بین المللی فجر و مسابقات بین المللی زنان پایتخت کشورهای اسلامی را قضاوت نموده ام.

مازند اسپرت: هدفتان از اینکه داوری رشته های مختلف را گرفته اید چیست؟
با توجه به اینکه بنده معلم و مدرس دانشگاه هستم و تدریس دروس مختلف را چه در مدرسه و چه در دانشگاه بر عهده دارم، لذا نیاز می باشد اطلاعات هر رشته ای را به روز داشته و از آنها استفاده مفید نمایم.

مازند اسپرت: به داوران جوان تر از خود چه توصیه ای دارید؟
بنده همیشه معتقد هستم اگر به هدف و اراده ی خود ایمان داشته باشیم مطمئنا به آن هدفی که داریم خواهیم رسید و هرگز با موانع کوچکی که سر راه برایمان پیش می آید نباید اراده مان سست و روحیه مان تضعیف شود و نباید از هدف خود دلسرد شویم بلکه باید محکم و قوی به راه خود ادامه دهیم تا به قله هدف برسیم.

مازند اسپرت: حرف آخرتان:
در اینجا بر خود وظیفه می دانم نهایت سپاسگزاری را از خانواده و اساتید خود داشته چرا که در تمام مراحل زندگی بخصوص زندگی ورزشی ام، عوامل اصلی موفقیت بنده بوده اند و با راهنمایی های بجای خودشان مسیر موفقیت بنده را هموار ساختند و ان شالله روزی شاهد تعالی بیش از پیش ورزش و داوری شهرمان باشیم.

ضمن تشکر از فرصتی که در اختیار ما قراردادید، سایت مازنداسپرت مازندران نیز به نوبه خود این موفقیت ها را به شما تبریک گفته و آرزوی موفقیت روزافزون شما را در تمامی عرصه های زندگی و بخصوص در زمینه داوری را داریم.

525 3