گزارش تصویری بازسازی زمین فوتبال هفتم تیر شهرستان بابل / عکاس : علی ناری

با توجه به اینکه مسئولین باشگاه خونه به خونه با خرید امتیاز حضور خود را برای شرکت در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور قطعی کردند.   به گزارش مازند اسپرت ؛  ناظرانی از طرف فدراسیون فوتبال از ورزشگاه هفتم تیر شهرستان بابل بازدید کردند. دراین بازدید کمبودهایی مشاهده شد که توسط بازدیدکنندگان به مسئولین […]

3با توجه به اینکه مسئولین باشگاه خونه به خونه با خرید امتیاز حضور خود را برای شرکت در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور قطعی کردند.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛  ناظرانی از طرف فدراسیون فوتبال از ورزشگاه هفتم تیر شهرستان بابل بازدید کردند. دراین بازدید کمبودهایی مشاهده شد که توسط بازدیدکنندگان به مسئولین هیئت فوتبال شهرستان بابل و مسئولین باشگاه خونه به خونه اعلام شد.

در این بازدید ناظر فدراسیون فوتبال از کمبود سرویس های بهداشتی،کم بودن تعداد صندلی های نیمکت ورزشگاه، نبود اتاق تست دوپینگ، کم بودن سرویس بهداشتی و حمام در داخل رختکن ها و تعویض تیرهای آهنی و … این ورزشگاه صحبت کرد.

بعد از این بازدید مسئولین باشگاه خونه به خونه تصمیم به بازسازی نقاط یادآوری شده توسط ناظر فدراسیون گرفتند تا در این زمان اندک ورزشگاه هفتم تیر شهرستان بابل را برای برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور آماده کنند.

شنیده ها حکایت از آن دارد که مسئولین شورای شهر و شهرداری شهرستان بابل هم در بازسازی این ورزشگاه قول همکاری را به باشگاه خونه به خونه داده اند.