نتایج هفته ششم لیگ برتر فوتبال / صدر نشینی پیشرو چمازکتی قائمشهر + جدول

هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر امروز یکشنبه ۳۱مرداد در شهرهای مختلف استان برگزار شد . به گزارش مازند اسپرت ؛پیشرو چمازکتی قائمشهر در این هفته از رقابت ها مهمان تیم شهروند رامسر بود که این دیدار در پایان با نتیجه ی ۱بر ۰ به سود تیم قائمشهر به پایان رسید […]

2هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر امروز یکشنبه ۳۱مرداد در شهرهای مختلف استان برگزار شد .

به گزارش مازند اسپرت ؛پیشرو چمازکتی قائمشهر در این هفته از رقابت ها مهمان تیم شهروند رامسر بود که این دیدار در پایان با نتیجه ی ۱بر ۰ به سود تیم قائمشهر به پایان رسید تا قائمشهری ها با این برد به صدر جدول رقابت ها صعود کنند.

هیرکانی چالوس هم در خانه با نتیجه ۳بر۱ دریای حربده محمود آباد را شکست داد .

شهدای لمراسک گلوگاه در خانه از تیم شهدا ابولحسن کلا بابل میزبانی کرد . در این دیدار این تیم بابلی یود که موفق شد با نتیجه ی ۲بر۱ حریف خود را شکست دهد

شهرداری فریدونکنار در این هفته میزبان تیم ساحل اورنگ چالوس بود و در این دیدار دو تیم در پایان با تساوی بدون گل این دیدار خاتمه دادند .

سد نکا در دیداری خانگی مقابل طبرستان تلوباغ ساری به برتری ۲ بر۰ دست پیدا کرد و سه امتیاز شیرین این دیدار از آن خودش کرد.

و در آخرین دیدار از هفته ششم این رقابت ها تیم ستاره کاسپین بابل در خانه با نتیجه ۲بر۳ مغلوب تیم شهروند مقاومت جویبار شد .

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران ؛ در پایان این هفته تیم پیشرو چمازکتی قائمشهر با ۱۳ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم های ساحل اورنگ چالوس و شهروند مقاومت جویبار هردو با ۱۲ امتیاز ولی تفاضل گل خورده کمتر در رده های دوم و سوم قرار دارند .

 

 

 ردیف تیم‌ها بازيها برد مساوي باخت گل زده گل خورده امتیاز
۱

پیشرو چمازکتی قائمشهر

۶ ۴ ۱ ۱ ۵ ۲ ۱۳
۲

ساحل اورنگ چالوس

۶ ۳ ۳ ۰ ۷ ۳ ۱۲
۳

شهروند مقاومت جویبار

۶ ۴ ۰ ۲ ۸ ۵ ۱۲
۴

سد نکا

۵ ۳ ۱ ۱ ۹ ۵ ۱۰
۵

هیرکانی چالوس

۶ ۲ ۲ ۲ ۷ ۶ ۸
۶

شهرداری فریدونکنار

۶ ۲ ۲ ۲ ۶ ۶ ۸
۷

شهدا ابوالحسن کلا بابل

۶ ۲ ۲ ۲ ۱۰ ۱۱ ۸
۸

دریا حربده محمودآباد

۶ ۲ ۱ ۳ ۶ ۷ ۷
۹

شهروند رامسر

۶ ۲ ۱ ۳ ۵ ۸ ۷
۱۰

شهدا لمراسک گلوگاه

۵ ۲ ۰ ۳ ۶ ۶ ۶
۱۱

ستاره کاسپین بابل

۶ ۱ ۲ ۳ ۱۰ ۱۲ ۵
۱۲

طبرستان تلوباغ ساری

۶ ۰ ۱ ۵ ۳ ۱۱ ۱