لژیونر مازندرانی فوتسال ایران در چین: آرزو دارم روزی پیراهن تیم ملی فوتسال را بر تن کنم

لژیونر فوتسال ایران در چین گفت: آرزوی من پوشیدن پیراهن تیم ملی است، برای حضور در تیم ملی باید در تیم باشگاهی کشور حضور داشته باشم تا مربیان بازی‌ام را ببینند. به گزارش مازند اسپرت؛ سیدمحسن سادات‎تبار با اشاره به حضورش در تیم باشگاهی گوانژو لیوکس چین و با بیان اینکه فصل ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ […]

لژیونر فوتسال ایران در چین گفت: آرزوی من پوشیدن پیراهن تیم ملی است، برای حضور در تیم ملی باید در تیم باشگاهی کشور حضور داشته باشم تا مربیان بازی‌ام را ببینند.

به گزارش مازند اسپرت؛ سیدمحسن سادات‎تبار با اشاره به حضورش در تیم باشگاهی گوانژو لیوکس چین و با بیان اینکه فصل ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ در این تیم توپ زدم و به‎دلیل اتمام فصل به ایران برگشتم، اظهار کرد: در حال حاضر نیز منتظر دریافت پیشنهادات از تیم‌های باشگاهی هستم که اگر پیشنهاد خوبی در بین تیم‌های داخلی داشته باشم در کشور بازی‌ام را پیگیری می‌کنم.

 وی درباره وضعیت حضورش در تیم باشگاهی چین، افزود: شرایط بازی در این تیم بسیار خوب بود، پرداخت دستمزد حرفه‌ای بود، برای هر برد و مساوی به بازیکنان پاداش پرداخت می‌کردند، از طرفی به‌دنبال جذب بازیکن خوب خارجی نیز هستند.

 

فوتسالیست لژیونر بیان کرد: در فوتسال چین هر تیم می‌تواند دو بازیکن غیرآسیایی و یک سهمیه آسیایی دریافت کند که بیشتر علاقه‎مند هستند از برزیل، ایران و اسپانیا بازیکن جذب کنند و بیشتر مربیان فوتسال این کشور اهل پرتغال هستند.

 

سادات‌تبار در پاسخ به این سوال  که چرا با وجود شرایط مناسب فوتسال در چین چرا به‎دنبال حضور در فوتسال باشگاه کشور هستید، گفت: یکی از آرزوهای من پوشیدن پیراهن تیم ملی است، برای حضور در تیم ملی باید در تیم باشگاهی کشور حضور داشته باشم تا مربیان و دست‌اندرکاران بازی‌ام را ببینند.

 

وی به فعالیت خودش در راه ساری نیز اشاره کرد و ادامه داد: در لیگ مازندران و کشور در تیم‌های شهروند ساری و بابل بازی کردم، تیم راه آن سال مشکلات خاص خودش را داشت، مهم‌ترین مشکل راه ساری مشکلات مالی بود، از ۱۰۰ درصد قرار داد تنها موفق به دریافت ۲۵ درصد قرار داد شده بودم.

 

فوتسالیست لژیونر خاطرنشان کرد: دغدغه مالی فشار زیادی روی بازیکنان به‌ وجود می‌آورد، به لحاظ روانی بچه‎ها تحت فشار بودند، از طرفی بازی کردن در ساری به‌دلیل جو سالن، بازی لبه تیغ هست و تیم باید طوری بازی می‌کرد که رضایت تماشاگران را جلب می‌کرد، به‎دلیل مشکلات مالی و فشار روانی که در سالن بود، تیمی که پنج گل جلوتر از حریف بود، نتیجه نهایی بازی مساوی می‌شد.

 

سادات‌تبار درباره وضعیت جدول تیمی که در چین بازی می‌کرد، تصریح کرد: در این فصل به‌دلیل تفاضل گل، پنجم شدیم، در لیگ چین بازیکنان سرعتی وجود دارند ولی با این وجود بازیکنان خارجی تعیین‌کننده هستند.

 

وی درباره دیگر لژیونرهای فوتسال که به تیم ملی دعوت شدند، گفت: حسن‌زاده و طیبی با وجود اینکه لژیونر بودند، به تیم ملی دعوت شدند و دلیل دعوت نشدنم به تیم ملی را نمی‌دانم ولی یکی از آرزوهای ورزشی من پوشیدن پیراهن تیم ملی است.