مسئولان مجوز جذب بازیکن خارجی بدهند/ درودگر: باید سه تیم از لیگ یک به لیگ برتر صعود کند

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: اجازه بدهند تیم‌های لیگ دسته اولی بازیکن خارجی بگیرند یا اینکه سه تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کند.   به گزارش مازند اسپرت ؛ صادق درودگر  در مورد یک گروهی شدن مسابقات لیگ دسته اول در فصل آینده، گفت: اینکه ۲۰ تیم در یک گروه با […]

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: اجازه بدهند تیم‌های لیگ دسته اولی بازیکن خارجی بگیرند یا اینکه سه تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کند.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ صادق درودگر  در مورد یک گروهی شدن مسابقات لیگ دسته اول در فصل آینده، گفت: اینکه ۲۰ تیم در یک گروه با هم رقابت کنند کار بسیار سختی است اما ما به تصمیم مسئولان فوتبال احترام می‌گذاریم ولی این نکته را یادآور می‌شویم که عدالت باید رعایت شود و تیم‌های لیگ دسته اولی نیز بتوانند بازیکن خارجی جذب کنند تا در رقابت‌های پلی‌آف لیگ برتر که به مصاف تیم‌های لیگ برتری می‌روند شرایط یکسانی داشته باشند.

وی ادامه داد: در پلی‌آف همین امسال استقلال خوزستان هر دو گلش را بازیکن خارجی به ثمر رساند بنابراین نباید تبعیض وجود داشته باشد. اگر فدراسیون فوتبال به تیم‌های لیگ دسته اولی اجازه جذب بازیکن خارجی را ندهد مانند این است که در بازی‌های پلی‌آف به تیم‌های لیگ برتری مجوز گلزنی در منطقه آفساید داده شود که این مغایر با قوانین است.

درودگر تصریح کرد: پلی‌آف بین لیگ برتر و لیگ دسته اول زمانی در شرایط یکسان برگزار می‌شود که هر دو دسته شرایط یکسانی داشته باشند نه اینکه تیم‌های دسته اولی نتوانند بازیکن خارجی جذب کنند. البته راه دیگری هم برای اجرای عدالت هست اینکه به سه تیم از لیگ دسته اول اجازه صعود مستقیم به لیگ برتر را بدهند و در این صورت عدالت رعایت می‌شود.