مربی تیم ملی بانوان اظهار داشت :مازندران استان بزرگ و پیشکسوتی در عرصه فوتبال بانوان است

  کمک مدرس دوره مربیگری درجه B کنفدراسیون فوتبال آسیا (بانوان) گفت :مازندران استان بزرگ و پیشکسوتی در عرصه فوتبال بانوان است به گزارش مازند اسپرت؛یاسمین علیپور کمک مدرس دوره مربیگری درجه B کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفتگویی در خصوص برگزاری این دوره از کلاس ها در مازندران اظهار داشت : این کلاس ،کلاس مربیگری درجه […]

13

 

کمک مدرس دوره مربیگری درجه B کنفدراسیون فوتبال آسیا (بانوان) گفت :مازندران استان بزرگ و پیشکسوتی در عرصه فوتبال بانوان است

به گزارش مازند اسپرت؛یاسمین علیپور کمک مدرس دوره مربیگری درجه B کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفتگویی در خصوص برگزاری این دوره از کلاس ها در مازندران اظهار داشت : این کلاس ،کلاس مربیگری درجه B آسیا برای بانوان است که با ۲۲ شرکت کننده از سراسر استان های کشور در دو دوره که در دوره اول به مدت هشت روز برگزار شد که الان در دوره دوم آن هستیم که این دوره به مدت ده روز می باشد .

وی با بیان اینکه فوتبال بانوان نیازمندحمایت مسئولین است ، گفت:خیلی سال از شروع کار بانوان در فوتبال میگذرد ولی هنوز هم نیاز به حمایت ویژه مسئولین در استان ها مخصوصا در استان مازندران که سرشار از استعداد است داریم . الان در این کلاس مربیان جوان و با استعداد مازندرانی را میبینیم که بسیار با انگیزه هستند .این استان همیشه در تمامی رده های سنی با بازیکنانشان تیم ملی را تغذیه میکنند .

علیپور در خصوص سطح برگزاری این دوره از کلاس ها عنوان کرد : سطح کلاس بالا  است و مربیانی هم که در این کلاس شرکت کرده اند خداروشکر در سطح خوبی هستند و امیدواریم که در پایان دوره بتوانند به سطح خیلی بهتری برسند و تجربه های کافی را کسب کنند .

وی ادامه داد :اکثر شرکت کننده های حاضر مربیان جوان هستند و ما امیدواریم بتوانیم با دانشی که  مربیان در این کلاس ها کسب میکنند بهتر از حضورشان در فوتبال کشور استفاده کنیم تا حضورشان در کشور پررنگ تر شود .

وی ضمن تشکر از نحوه میزبانی استان مازندران از این دوره، اظهار داشت :خداروشکر همه شرایط در این دوره در حد قابل قبول بود.مازندران استان بزرگ و پیشکسوتی در عرصه فوتبال بانوان است ، ما همیشه در اردو های تیم ملی امید داریم تا ببینیم استان مازندران چه بازیکنانی را برای ما میفرستد . امیدوارم با این مربیان خوب و با انگیزه ای که در این دوره از استان مازندران دیده ایم فوتبال بانوان مازندارن به روز های اوجش برگردد . برگزاری این کلاس در همچین سطحی بسیار دشوار است و همین که قبول کردند که این دوره را در این استان برگزار کنند باید بر اعضای هیات فوتبال استان مازندران درود فرستاد و خداقوتی جانانه گفت .

کمک مربی تیم ملی فوتبال کشور و کمک مدرس دوره مربیگری درجه B کنفدراسیون فوتبال آسیا روز پنجشنبه را روز پایانی این دوره اعلام کرد و گفت: شرکت کننده ها تا الان دو مورد از امتحانات خودشان را گذرانده اند و امتحانات تئوری و کوچ سوم خودشان را که امتحان اصلی آنها است طی دو سه روز آینده از انها گرفته خواهد شد و روز پنجشنبه اختتیامیه این دوره را برگزار خواهیم کرد که در صبح مربیان امتحان خواهند داد و بعد از آن مراسم اختتامیه این دوره برگزار خواهد شد و تا پنجشنبه ظهر کلاس ما به پایان خواهد رسید .

20

13