رئیس هیئت تکواندو مازندران عنوان کرد : دعوت ۵ تکواندوکار نونهال مازندرانی به اردوی تیم ملی

رئیس هیئت تکواندو مازندران از دعوت پنج تکواندوکار نونهال دختر مازندرانی به اردوی تیم ملی خبر داد.  به گزارش مازند اسپرت ؛ فیض‌الله نفجم امروز  با اشاره به دعوت ۲۰ تکواندوکار به اردوی تیم ملی دختران نونهال گفت: در نخستین اردو ۲۰ تکواندوکار دعوت شدند که پنج ملی‌پوش از مازندران هستند. وی با بیان اینکه […]

رئیس هیئت تکواندو مازندران از دعوت پنج تکواندوکار نونهال دختر مازندرانی به اردوی تیم ملی خبر داد.

 به گزارش مازند اسپرت ؛ فیض‌الله نفجم امروز  با اشاره به دعوت ۲۰ تکواندوکار به اردوی تیم ملی دختران نونهال گفت: در نخستین اردو ۲۰ تکواندوکار دعوت شدند که پنج ملی‌پوش از مازندران هستند.

وی با بیان اینکه این اردو از امروز به مدت ۱۰ روز در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود، اظهار کرد: تیم ملی تکواندو نونهالان کشورمان برای شرکت در دومین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌شود.

رئیس هیئت تکواندو مازندران تصریح کرد: یاس حقیقی در وزن ۳۷- کیلوگرم، محدثه شریفیان در ۴۴- کیلوگرم، نرگس حسن‌نیا در ۵۱- کیلوگرم، زهره نتاج در ۵۵- کیلوگرم و زهرا نصیراحمدی در ۵۹+ کیلوگرم به عنوان پنج تکواندوکار نونهال دختر مازندرانی در این اردو هستند.

نفجم با اشاره به آمادگی خوب ملی‌پوشان در این اردو، گفت: دومین دوره مسابقات تکواندو دختران نونهالان قهرمانی جهان اول تا چهارم شهریور در شهر موجو کره‌جنوبی برگزار می‌شود.