تیم ملی فوتبال دانشجویان کشور تیم هیرکانی چالوس را شکست داد + گزارش تصویری

تیم ملی فوتبال دانشجویان کشور در آخرین دیدار تدارکاتی خود در استان مازندران موفق به شکست تیم فوتبال هیرکانی چالوس شد. به گزارش مازند اسپرت ، تیم ملی فوتبال دانشجویی ایران عصر امروز (یکشنبه) در آخرین بازی خود از بازیهای تدارکاتی این تیم در یازدهمین اردوی تدارکاتی در مازندران قبل از عزیمت به کره جنوبی […]

تیم ملی فوتبال دانشجویان کشور در آخرین دیدار تدارکاتی خود در استان مازندران موفق به شکست تیم فوتبال هیرکانی چالوس شد.

به گزارش مازند اسپرت ، تیم ملی فوتبال دانشجویی ایران عصر امروز (یکشنبه) در آخرین بازی خود از بازیهای تدارکاتی این تیم در یازدهمین اردوی تدارکاتی در مازندران قبل از عزیمت به کره جنوبی برای شرکت در مسابقات جهانی دانشجویان به مصاف تیم فوتبال هیرکانی چالوس در ورزشگاه این شهر رفت و سه بر یک به پیروزی رسید.

محمد حسینی در دقیقه ۲۷، هادی رمضان نیا دقیقه ۳۵ و صادق صالحی دقیقه ۷۰ سه گل تیم ملی فوتبال دانشجویی ایران را از خط درواز تیم هیرکانی جالوس عبور دادند.

کریم اسلامی نیز در دقیقه ۷۲ تک گل تیم هیرکانی چالوس را در این دیدار به ثمر رساندند.

قضاوت این دیدار را سیدعلی اصغر مومنی با کمک مصطفی آزاد، حسین احسانی و علی جانی پور به عهده داشت.

شنبه شب نیز تیم منتخب چالوس در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر با نتیجه پر گل چهار بر یک نتیجه را به تیم ملی دانشجویان کشور واگذار کرد.

کاروان ورزش دانشجویی ایران با ۱۰۰ ورزشکار در هشت رشته ورزشی در بیست و هشتمین یونیورسیاد دانشجویان جهان در کره جنوبی شرکت خواهد کرد.