گزارش تصویری مسابقات ورزشی بومی محلی در پنجمین شب جشنواره فرهنگی ورزشی ساحلی نور

شب گذشته ۱۲ مرداد ماه مسابقات ورزشی بومی محلی به سرپرستی آقای کریم ایزدی رئیس هیات ورزشی بومی و محلی شهرستان و با حضور نمادین روسای هیاتهای ورزشی شهرستان و حضور بی شمار شرکت کنندگان در گروههای سنی مختلف آقایان و بانوان وبا پنج مرحله جذاب برگزار شد. به گزارش مازند اسپرت ، در انتها […]

4شب گذشته ۱۲ مرداد ماه مسابقات ورزشی بومی محلی به سرپرستی آقای کریم ایزدی رئیس هیات ورزشی بومی و محلی شهرستان و با حضور نمادین روسای هیاتهای ورزشی شهرستان و حضور بی شمار شرکت کنندگان در گروههای سنی مختلف آقایان و بانوان وبا پنج مرحله جذاب برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت ، در انتها با هدف ترویج فرهنگ و آیین بومی رجز خوانی دُرون و مراسم شکر گزاری پهلوانان مازندرانی و بخصوص نوری به نمایش گذاشته شد.

این مسابقات با حضور ۲۲ خانم و ۵۸ آقا برگزار شد. سرکار خانم ها هانیه یوسفی ،فاطمه حسین زاده وفرزانه حبیبی و در بخش آقایان سید علیرضا حسینی، مهدی خواجه صالحانی و رضا دهقان نفرات اول تا سوم را کسب کردند. کریم ایزدی رئیس هیات ورزش بومی محلی و فردین خداوردی رئیس هیات تری اتلون شهرستان نیز در این رقابتها شرکت کردند که اقای ایزدی با زدن رکود موفق به کسب امتیاز برتر شدند. در پایان به برندگان به رسم یادبود هدایایی تقدیم شد.

شایان ذکر است در این مراسم اردشیر باقری ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ، شهردار و اعضای محترم شورای شهر و روسای محترم هیاتهای ورزشی و همچنین مهمانان ویژه شب گذشته محمدرضا بحرگرد نیکو رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مازندران و خانم محدثه مهدوی نائب رئیس هیات حضور داشتند.