گزارش تصویری تمرین روز پنجشنبه تیم فوتبال نساجی در حضور تماشاگرانش / عکاس : امیر طهماسبی

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم فوتبال نساجی قائمشهر تمرین روز پنجشنبه خود را ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در روستای ساروکلا پیگیری کرد . در میان هواداران علل انتخاب این ساعت را برخی رزرو زمین توسط دیگر تیم ها بیان کردند و برخی دیگر نیز نزدیک بودن شرایط آب و هوا در این ساعت به آب […]

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم فوتبال نساجی قائمشهر تمرین روز پنجشنبه خود را ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در روستای ساروکلا پیگیری کرد . در میان هواداران علل انتخاب این ساعت را برخی رزرو زمین توسط دیگر تیم ها بیان کردند و برخی دیگر نیز نزدیک بودن شرایط آب و هوا در این ساعت به آب و هوای کرج را دلیل انتخاب ساعت دانستند .

طبق معمول همیشه تمرینات نساجی با حضور تماشاگران پر تعداد این تیم برگزار شد و بازیکنان این تیم طبق عادت هر تمرین ابتدا به سخنان محمود فکری مربی جویباری این تیم گوش کردند و در ادامه به دسته های مختلف تقسیم شده و به تمرینات از پیش تعیین شده مربیان پرداختند.

تمرینات این تیم بیشتر به پاسکاری و حفظ توپ تمایل داشت و گاها از آن ها خواسته میشد تا حرکاتی ترکیبی برای بالابردن تمرکز انجام دهند . اما نکته جالب شاید دقایق پایانی تمرین این تیم بود که مربیان و بازیکنان این تیم هرکدام چندین توپ را به سمت دروازه شلیک میکردند و هر توپی زیبا تر زده میشد مورد تشویق قرار میگرفت .

 

1

7

2

3

4

5

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

19

20

21

22

23

25

26

27

28

29

30