حبیب حسین زادگان : همیشه از کار خودم رضایت داشته ام !

اختصاصی مازند اسپرت : در ایام تعطیلات نوروزی شخصیت های جالب ورزش استان را مهمان سایت مازند اسپرت کردیم و با آنها به سبکی متفاوت به گفتگو پرداختیم . حبیب حسین زادگان امروز به عنوان اولین مهمان نوروزی سایت خبری ورزشی مازند اسپرت به سوالات ما پاسخ داد که در ادامه گفتگو مازند اسپرت با […]

اختصاصی مازند اسپرت : در ایام تعطیلات نوروزی شخصیت های جالب ورزش استان را مهمان سایت مازند اسپرت کردیم و با آنها به سبکی متفاوت به گفتگو پرداختیم . حبیب حسین زادگان امروز به عنوان اولین مهمان نوروزی سایت خبری ورزشی مازند اسپرت به سوالات ما پاسخ داد که در ادامه گفتگو مازند اسپرت با مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران را میخوانید :

 

مازند اسپرت : لطفا حس خودتونو در مورد کلماتی که میشنوید برای ما بگویید :

 

نوروز :: تجلی پیدایش و ظهور ، بهترین شادی ها و روشن گری ها ، پیدایش طبیعت

 

 

خانه تکانی :: برای مرد های گرفتار

 

 

 

لحظه تحویل سال :: خیلی با شکوه و رمانتیک و عرفانی است

 

 

 

سال ۹۳ :: برای حوزه ورزش اوج افتخار بود وآقایی کردن ورزش مازندران در کل کشور

 

 

 

سال ۹۴ :: امید به آینده ،کار با برنامه هدف دار

 

 

 

تعطیلات نوروز :: جنب و جوش مردم ، حرکت های زیبای اجتماعی ، روزهای مودت ،وحدت و صلحه و رحم  ، داشتن محبت

 

 

 

هفت سین ورزشی شما :: الان چیزی به ذهنم نمیرسه

 

 

 

دروغ سیزده :: دروغ هایی که به راستی میره . انشالله که  مسئولین  به سمت اون نروند و بتوانند مسئولین کارهای خودشان رو به درستی انجام بدهند !!

 

 

 

موسیقی مورد علاقه :: سنتی و موسیقی هایی که سطح علمی داشته باشند

 

 

 

رانندگی :: با سرعت مطمئنه و با آرامش  که مردم خاطره بدی به جا نگذارند .

 

 

 

برنامه ریزی :: منطق درست مدیریت

 

 

 

مازند اسپرت : آقای مدیر کل از خودش و عملکردش در سالی که گذشت راضی بوده؟

 

اول اینکه عشق به کار خودم و علاقه ایی که دارم و  وظیفه  که بر من گذاشته  شده را به نحو احسن انجام بدم ، درست کاری و راست کرداری و راستگویی رو منشا کار خود قرار دادم و باتمام  توان فردی و سازمانی خود در انجام وظایف خود موفق باشم و همیشه از کار خودم رضایت داشته ام .

 

 

 

مازند اسپرت : بزرگترین اشتباه ورزشی شما در سالی که گذشت :

در حوزه قهرمانی اشتباه وجود ندارد اگر در حوزه ورزش قهرمانی باشه همه دوستان و عوامل سعی میکنند به نحو احسنت کار خود را انجام بدند . ولی ما هم مثل همه انسانها دچار اشتباه میشویم شاید اینطوری باشد که برنامه ریزی های کوتاه مدت  همه مدیران دچار اشتباه می شدند ، استفاده ابزاری از ورزشکاران هست که باید از آن پرهیز بشود که بتونیم به هدف خود که ارتقاع ورزش مازندران هست برسیم .

 

 

 

مازند اسپرت : یه قول ورزشی برای سال جدید :

تلاش میکنیم که انشاالله مازندران که همینطور که انتظار می رود به عنوان یک استانی که همیشه معطوفه به نظرات کارشناسان و فرهیختگان حوزه ورزش است ، تلاش میکنیم که کانون تمام مسابقات بین المللی و البته جهانی باشد به دلیل اینکه مازندران زیرساخت های مورد نظر را دارا است و سعی میکنیم که نظر جهانیان را به ورزش مازندران جلب کنیم و بتوانیم بازی های آسیایی و چه جهانی را در استان خودمون داشته باشیم .

 

 

 

مازند اسپرت :  اگر بخواهید به مازنداسپرتی ها از ۱ تا ۲۰ نمره بدید چه نمره ایی می دید؟

 

مازند اسپرت کارنامه اش قابل قبول بوده و مدیریت خوبی هم دارا می باشد و می تواند ظرفیت بیشتر از این رو هم داشته باشد ، من نظرم مثبت هست و ارزیابی من از سایت شما عالی می باشد ، انشاالله آرزوی توفیق می کنم برای شما که به اهداف بلند خودتان برسید .

 

 

 

مازند اسپرت : صحبت پایانی :

 

اول از همه برای خبرنگاران و همکارانتان عید رو تبریک میگویم .خسته نباشید می گویم که  سال ۹۳  همراه خوبی بودید  و به من لطف داشته اید ، هم به جامعه ورزش هم به دستگاه ورزش ، کل ورزشکاران قهرمانی امیدواریم با کمک همدیگر  این رسالتی که داریم ، رسالت اجتماعی  که هم تو حوزه ورزش هم در حوزه هنر و جوانان  ورزشکاران هم آقایان و  بانوان  با همدیگر  ورزش مازندران را در بین تمامی ایران و جهان سربلند نگه داریم .