عیار بالای کشتی بهشهر در برگزاری مسابقات معتبر باز هم به رخ کشیده شد

کشتی بهشهر باز هم عیار بالای خود در برگزاری مسابقات معتبر را نشان داد و با میزبانی مطلوب و بدون نقص مسابقات کشتی قهرمانی کارگران مازندران بر توانایی‌ها و شایستگی‌های خود تاکید کرد.   به گزارش مازند اسپرت؛این مسابقات به مدت یک روز در سالن ورزشی شهید هاشمی‌نژاد بهشهر برگزار شد و کشتی‌گیران نامدار شهرهای […]

2کشتی بهشهر باز هم عیار بالای خود در برگزاری مسابقات معتبر را نشان داد و با میزبانی مطلوب و بدون نقص مسابقات کشتی قهرمانی کارگران مازندران بر توانایی‌ها و شایستگی‌های خود تاکید کرد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛این مسابقات به مدت یک روز در سالن ورزشی شهید هاشمی‌نژاد بهشهر برگزار شد و کشتی‌گیران نامدار شهرهای مازندران برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند.

کیفیت بالای فنی
 بر خلاف آن‌چه تصور می‌شد، کیفیت فنی این مسابقات بسیار فراتر از حد انتظار بود که نشانه آن، حضور مدعیان اصلی قهرمانی کشتی بزرگسالان مازندران در این رقابت‌ها بود؛ مدعیانی که برخی از آن‌ها داعیه‌دار پوشیدن دوبنده تیم ملی هستند و می‌خواهند در مسابقات معتبر جهانی و آسیایی برای مازندران و کشتی ایران افتخار کسب کنند. این کشتی‌گیران نامدار در مسابقات کارگری مازندران روی تشک رفتند و بر کیفیت فنی این رقابت‌ها افزودند. کشتی مازندران البته آن‌قدر کشتی‌گیر دارد که در هر مسابقه‌ای می‌توان ردپای اجرای فنون ناب و بکر را در آن دید و از تماشای آن لذت برد. مسابقات کشتی کارگران مازندران خالی از این فنون نبود و حاضران در سالن شهید هاشمی‌نژاد بهشهر یک روز کامل سرخوش از دیدن کشتی‌های با کیفیت بودند.

حضور دلگرم کننده مسئولان
 این مسابقات هر چند با عنوان رقابت‌های کارگری برگزار شد و تصور می‌شد استقبال زیادی از برگزاری آن نشود، اما از همان ساعات نخست برگزاری این مسابقه پای مسئولان شهرستانی به سالن باز شد. اعضای شورای شهر، مسئولان ادارات و فرماندار خود را به سالن شهید هاشمی‌نژاد رسانده بودند تا قوت قلب برگزار‌کنندگان باشند. در نوبت عصر هم رونق بیشتری به مسابقات داده شد. رئیس و نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری، مدیرکل و معاونان اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، دزایی‌پور رئیس هیات ورزش‌های کارگری مازندران، امام جمعه، رؤسای ادارات و خانواده‌های شهدای مدافع حرم در سالن مسابقه حضور یافتند تا بر کیفیت این مسابقات بیفزایند.

میزبانی مطلوب بهشهری‌ها
 کشتی بهشهر در سال‌های اخیر در کنار توجه ویژه به رشد، توسعه و گسترش کشتی برای رسیدن به رده‌های بالای استان و کشور، ترکیبی شایسته از دوستداران این رشته را گردآورده و با تلاش آنان امور این هیات ورزشی را پیش می‌برد. اعضای همین ستاد هستند که مسابقات بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد را با کیفیتی بالا برگزار می‌کنند. اجتماع افرادی با تخصص‌های مرتبط با کشتی، خیال بهشهری‌ها و البته مسئولان کشتی استان را برای واگذاری میزبانی‌ها به بهشهر آسوده کرده است. مسابقات کشتی کارگری مازندران که روز جمعه برگزار شد، به واسطه تدابیر اندیشیده شده اعضای ستاد برگزاری این رقابت‌ها، بدون کمترین مشکل و کمبودی پایان یافت تا مهر تایید دیگری بر شایستگی‌های هیات کشتی بهشهر باشد.

معصومی، قلب تپنده مسابقات
«محمد معصومی» مسئول انجمن کشتی کارگران مازندران در این رقابت‌ها تلاش زیادی کرد تا مشکلی که موجب وارد شدن آسیب بر کیفیت فنی مسابقات شده یا اعتبار آن را زیر سوال ببرد، ایجاد نشود. معصومی که کارش را برای این مسابقات از هفته‌ها پیش آغاز کرده بود، بی هیچ تنش و ایرادی این رقابت‌ها را راهبری و هدایت کرد و نشان داد توانایی و لیاقت‌های بیشتری دارد که حیف است ورزش مازندران بیش از این‌ها از وجودش بهره‌مند نشود. کشتی کارگری مازندران هر چند برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و ترقی به معصومی احتیاج دارد و به همین آسانی‌ها او را از کف نمی‌دهد، اما شاید بتوان با تدبیر درست از شایستگی‌های او در بخش‌های دیگر ورزش مازندران هم بهره برد.