رئیس هیأت ورزش کارگری مازندران خبر داد:برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی کارگران در مازندران

علی دزایی‌پور با اعلام این خبر در گفت‌وگویی اظهار کرد: مسابقات کشتی قهرمانی کارگران مازندران برای اقتدار ورزش کارگری در میادین ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود. به گزارش مازند اسپرت؛وی مهم‌ترین اهداف ورزش کارگری را توسعه و ترویج رشته‌های ورزشی کارگری و فرهنگ سلامت و تندرستی در واحدهای تولیدی، اشاعه منش جوانمردی، پهلوانی و قهرمانی در […]

425316307 20309علی دزایی‌پور با اعلام این خبر در گفت‌وگویی اظهار کرد: مسابقات کشتی قهرمانی کارگران مازندران برای اقتدار ورزش کارگری در میادین ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

به گزارش مازند اسپرت؛وی مهم‌ترین اهداف ورزش کارگری را توسعه و ترویج رشته‌های ورزشی کارگری و فرهنگ سلامت و تندرستی در واحدهای تولیدی، اشاعه منش جوانمردی، پهلوانی و قهرمانی در جامعه هدف و بالابردن قابلیت‌های جسمانی و روحی کارگران و توسعه فرهنگ همگانی کردن ورزش در میان اقشار مختلف جامعه کارگری برشمرد.

رئیس هیأت ورزش کارگری مازندران تصریح کرد: یک دوره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کارگران مازندران در روزهای چهارشنبه ۳۰ تیرماه (وزن‌کشی) و پنج‌شنبه ۳۱ تیرماه (برگزاری مسابقات و مراسم اختتامیه) در سالن ورزشی شهید هاشمی‌نژاد بهشهر برگزار می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: این مسابقات با هدف شناسایی استعدادهای ناب ورزش کارگری برای حضور هرچه قوی‌تر تیم منتخب کارگران مازندران در مسابقات قهرمانی و المپیاد کارگران کشور و مسابقات بین‌المللی برگزار که از استقبال پُرشور ورزشکاران کارگر در سراسر استان برخوردار بوده است.

دزایی‌پور در پایان گفت: مراسم افتتاحیه این مسابقات ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه ۳۱ تیرماه در سالن شهید هاشمی‌نژاد بهشهر برگزار می‌شود.