رییس هیات کشتی بهشهر خبرداد:بهشهر میزبان رقابت های کشتی کارگری قهرمانی مازندران

رییس هیات کشتی بهشهر گفت : رقابت های کشتی کارگری قهرمانی مازندران با حضور کشتی گیران شهرهای مازندران به میزبانی بهشهر برگزار می شود . به گزارش مازند اسپرت؛شهرام جعفری در گفتگویی در جمع خبرنگاران اظهار کرد : این مسابقات روز پنجشنبه در سالن شهید هاشمی نژاد برگزار می شود و با حمایت و کمک […]

002020رییس هیات کشتی بهشهر گفت : رقابت های کشتی کارگری قهرمانی مازندران با حضور کشتی گیران شهرهای مازندران به میزبانی بهشهر برگزار می شود .

به گزارش مازند اسپرت؛شهرام جعفری در گفتگویی در جمع خبرنگاران اظهار کرد : این مسابقات روز پنجشنبه در سالن شهید هاشمی نژاد برگزار می شود و با حمایت و کمک مسوولان شهرستانی و استانی ، مقدامت برگزاری هر چه مطلوب و بدون نقص آن فراهم است .

وی بیان کرد : همه کسانی که دارای دفترچه تامین اجتماعی هستند می توانند در این رقابت ها شرکت کنند و به همین دلیل ، کیفیت فنی این مسابقات بسیار بیشتر از حد انتظار است .
رییس هیات کشتی بهشهر افزود : تمرینات تیم بهشهر برای حضوری پرقدرت در این رقابت ها از یک ماه قبل آغاز شده و تلاش می کنیم با فرستادن کشتی گیرانی آماده ، بیشترین عنوان قهرمانی را برای کشتی بهشهر کسب کنیم .

 جعفری ادامه داد : کشتی بهشهر در سال های اخیر و به واسطه برگزاری منظم و با کیفیت رقابت های کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد ، از رشد مطلوبی برخوردار بوده که نشانه آن ، حضور پرتعداد کشتی گیران بهشهر در اردوی تیم ملی رده های سنی گوناگون است .

وی به برنامه ریزی این هیات برای راه اندازی کشتی فرنگی و ساحلی اشاره کرد و گفت : مقدمات آغاز تمرینات این کشتی ها فراهم شده و در آینده نزدیک ، شاهد راه اندازی این بخش ها خواهیم بود .

رییس هیات کشتی بهشهر بیان کرد : چند ماه قبل و برای اولین بار ، تمرین کشتی آلیش بانوان بهشهری آغاز شد که استقبال فراوان بانوان بهشهری ، ما را به توسعه هر چه بیشتر این رشته در باشگاه های شهرستان مصمم تر کرد .

جعفری افزود : بانوان کشتی آلیش بهشهر هفته گذشته در رقابت های قهرمانی استان ، حضوری دلگرم کننده داشته و با کسب ۳ عنوان ، اولین مدال های تاریخ این رشته برای بهشهر را به ارمغان آوردند .