بهداد سلیمی :برایم دعا کنید تا باز هم به عنوان یک مازندرانی برای کشورم افتخار آفرین باشم

اختصاصی مازند اسپرت :قوی ترین مرد جهان گفت : برایم دعا کنید تا بتوانم باز هم به عنوان یک مازندرانی برای کشورم ایران افتخار آفرین باشم .   بهداد سلیمی قوی ترین مرد جهان در اردوی تیم ملی وزنه برداری در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت در خصوص آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: خداروشکر […]

salimiاختصاصی مازند اسپرت :قوی ترین مرد جهان گفت : برایم دعا کنید تا بتوانم باز هم به عنوان یک مازندرانی برای کشورم ایران افتخار آفرین باشم .

 

بهداد سلیمی قوی ترین مرد جهان در اردوی تیم ملی وزنه برداری در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت در خصوص آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: خداروشکر وضعیت خوبی دارم و مشغول تمرینات هستم .

سلیمی ادامه داد :اردو های خوبی را پشت سر گذاشته ایم و روز های آخر تمرینات مان را جدی تر دنبال میکنیم تا به مسابقات المپیک ریو اعزام شویم .

قوی ترین مرد جهان از حضور سه مازندرانی در اردو خبر داد و گفت :خبر خوب برای وزنه برداری مازندران این است که خدا کمک کرد تا توانستم برای مسابقات المپیک انتخاب شوم و دو نفر دیگر هم از مازندران ( آقایان مولایی و براری ) هستند و تلاش میکنند تا چهارشنبه با رکورد گیری ای که انجام میدهند برای مسابقات المپیک  انتخاب شوند .

وی در خصوص مصدومیت های سنگینی که پشت سر گذاشته گفت : با توجه به زمان کمی که تا المپیک وجود داشت من تواسنتم به بدن خودم فشار بیاورم تا یک مقداری مصدومیت خودم را نادیده بگیرم چون شرایط المپیک شرایط خاصی است و ممکن بود برای دور بعد نتوانم شرکت کنم ، برای همین تمام تلاشم را کردم تا به این المپیک برسم و تا الان که خداروشکر زانو هام اذیتم نکرده و انشالله در این فرصت باقی مانده هم مشکل خاصی پیش نمیاد و سلامت در مسابقات حضور پیدا کنم.

قوی ترین مرد جهان در خصوص اینکه چه قولی به مردم مازندران خواهد داد، اظهار داشت : قول دادن در این شرایط و بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت سنگین ،خیلی سخت است ، رقیبان جدی ای هم در وزن خودم دارم اما تنها قولی که میتوانم بدهم این است که تمام تلاشم را انجام بدهم تا بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم .

این قهرمان مازندرانی در پایان صحبت هایش افزود : مردم مازندران همیشه نسبت به بنده لطف دارند و همیشه و تحت هر شرایطی حامی من بوده اند ، از آنها میخواهم اینبار نیز بنده را حمایت کنند و برایم دعا کنند تا بتوانم باز هم به عنوان یک مازندرانی و یک ایرانی افتخار آفرین باشم .