گزارش تصویری مراسعه معارفه سرمربی و مدیر جدید صنعت ساری/دلیری: با همدلی این تیم را لیگ یکی خواهیم کرد

مراسم معارفه سرمربی و مدیریت جدید باشگاه صنعت ساری دوشنبه شب در رسنوران حاج حسن ساری برگزار شد .   به گزارش مازند اسپرت و به نقل از روابط عمومی باشگاه صنعت ساری ؛ بعد از اینکه طی حکمی حسین دلیری تا اطلاع ثانوی مدیریت تیم صنعت ساری را بر عهده گرفت ، دوشنبه شب […]

858مراسم معارفه سرمربی و مدیریت جدید باشگاه صنعت ساری دوشنبه شب در رسنوران حاج حسن ساری برگزار شد .

 

به گزارش مازند اسپرت و به نقل از روابط عمومی باشگاه صنعت ساری ؛ بعد از اینکه طی حکمی حسین دلیری تا اطلاع ثانوی مدیریت تیم صنعت ساری را بر عهده گرفت ، دوشنبه شب مراسم معارفه مدیر و سرمربی جدید باشگاه صنعت ساری در حضور بازیکنان و اصحاب رسانه برگزار شد .

در این مراسم ابتدا دلیری ضمن خوش آمد گویی به بازیکنان و اصحاب رسانه در خصوص تغییر و تحولات اخیر باشگاه صنعت ساری گفت : با همت مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران تغییرات خوبی در این باشگاه صورت گرفته شد و تا اطلاع ثانوی که مشخص نیست این اطلاع ثانوی تا چه تاریخی باشد مدیریت کارهای این باشگاه بر عهده بنده و اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری قرار گرفته و سعی خواهیم کرد مشکلات این تیم را برطرف کنیم .

وی ادامه داد : طی روز های آینده اعضای هیات مدیره این باشگاه را اعلام خواهیم کرد و سعی میکنیم از افراد شناخته شده و تاثیر گذار در هیات مدیره باشگاه استفاده کنیم تا بتوانیم با تفکرات و راهکارهای این اعضا در طول فصل به موفقیت دست پیدا کنیم .

دلیری در ادامه صحبت هایش در خصوص شرایط و اوضاع مالی باشگاه صنعت اظهار داشت : مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان برای این تغییرات تلاش های زیادی را انجام داده است و حمایت های همه جانبه خودش را این تیم اعلام کرد و در خصوص وضعیت مالی این باشگاه باید اعلام کنم که حرفی نخواهیم زد و یا قولی نخواهیم داد که نتوانیم به آن قول عمل کنیم ، سعی میکنیم بهترین شرایط را برای موفقیت در لیگ امسال برای شما فراهم کنیم .

این مسئول در خصوص فعالیت های دیگر دوستان برای تخریب و تکذیب تغییرات اخیر صنعت ساری اظهار داشت : به جز این تیم هیچ تیم دیگری به نام صنعت ساری وجود ندارد و مدیر سابق هم با اعلام مدیر کل هیچ سمتی در این باشگاه ندارد و نمیتواند هیچگونه فعالیتی داشته باشد .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری در پایان صحبت هایش افزود : با همدلی بیشتر میتوانیم فوتبال شهر ساری را زنده کنید و از همه شما عزیزان میخواهم یک دل باشید و همه با هم دست به دست هم خواهیم داد تا بهترین نتیجه و عملکرد را در لیگ داشته باشیم و تا این تیم را به جایگاه اصلی خودش برسانیم .

دلیری در ادامه جلسه ” رضا تقوی ” را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت ساری معارفه کرد و از همه بازیکنان حاضر خواست تا نهایت همکاری را با این مربی داشته باشند .

 

در ادامه رضا تقوی سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت ساری ضمن تقدیر و تشکر از رئیس اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان گفت : برای پیشرفت فوتبال این شهر باید از جان خود مایه بگذارید ، اگر ما با هم همدل باشم مطمئن باشید موفق خواهیم شد .

وی ادامه داد : به زودی اعضای کادر فنی را اعلام خواهیم کرد و سعی میکنیم از روز شنبه تمرینات تیم را آغاز کنیم .

تقوی افزود : بزرگان خوب و باشخصیتی امسال پشت تیم صنعت ساری هستند که با حضور این اشخاص خیالتان از بابت مدیریت تیم راحت است و مشکلاتی که در سال های گذشه داشته اید را نخواهید داشت و سعی میکنیم بر خلاف سال های گذشته ، ما با شما رو راست کار کنیم .

این مربی جوان در پایان صحبت هایش گفت : افتخار میکنم که باری دیگر برای فوتبال شهرم خدمت خواهم کرد ، از هوادارن ساروی میخواهم صبور باشند و به ما و بازیکنان و اعضای کادر فنی و مدیریتی  اعتماد کنند و مارا حمایت کنند تا بتوانیم با آرامش بیشتر این تیم را به جایگاه اولش برگردانیم .

 

در ادامه قاسم اکبری ، محمد مولا و امیر فرهنگ دوست به عنوان نماینده بازیکنان با مدیریت جدید صحبت کردند و مشکلات فصل های گذشته را اعلام کردند و تنها خواسته انها از مدیریت جدید این بود که کاری کنند تا تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی آرامش لازم را داشته باشند و به کسی دروغ گفته نشود .

در ادامه گزارش تصویری این مراسم را مشاهده میکنید :