آخرین اخبار از وضعیت نساجی/از برگزاری اردو و جذب بازیکنان لیگ برتری تا انتخاب مدیر فنی + عکس

تیم فوتبال بزرگسالان نساجی مازندران شنبه هفته آینده به اردو می رود. به گزارش مازند اسپرت؛ تیم فوتبال بزرگسالان نساجی صبح روز شنبه به اردوی ۸ روزه در کمپ حرفه ای و مجهز نساجی شهرستان بروجرد استان لرستان می رود. محمود فکری سرمربی تیم در این مورد به سایت رسمی باشگاه گفت : تیم فوتبال […]

nasssaajiتیم فوتبال بزرگسالان نساجی مازندران شنبه هفته آینده به اردو می رود.

به گزارش مازند اسپرت؛ تیم فوتبال بزرگسالان نساجی صبح روز شنبه به اردوی ۸ روزه در کمپ حرفه ای و مجهز نساجی شهرستان بروجرد استان لرستان می رود.

محمود فکری سرمربی تیم در این مورد به سایت رسمی باشگاه گفت : تیم فوتبال نساجی طی دو سه روز آینده تکمیل می شود و با تمامی بازیکنان اصلی و تعدادی از بازیکنان امید به این اردو می رود. ضمن اینکه در این اردو تیم نساجی چند بازی دوستانه برگزار می کند .

اخبار بیشتر طی روزهای آتی متعاقباً از طریق سایت رسمی باشگاه اعلام می گردد.

نقل و انتقالات :

بازیکن اسبق ملوان به نساجی پیوست 

مرتضی غلامعلی تبار مدافع وسط ۳۲ ساله ی فصل گذشته ی نفت آبادان که با این تیم به لیگ برتر صعود کرد به نساجی پیوست. غلامعلی تبار سابقه ی بازی در تیم های برق شیراز، ابومسلم مشهد، ماشین سازی تبریز، گهر درود، ملوان انزلی و نفت آبادان را در کارنامه ی خود دارد.

 

 

وحید مهدی خانی با نساجی تمدید کرد

وحید مهدی خانی گُلر موفق فصل قبل تیم فوتبال نساجی که پس از پایان فصل ۹۴-۹۵ قراردادش با نساجی به اتمام رسید برای فصلی دیگر با مسئولین باشگاه به توافق رسید تا فصل آینده از دروازه نساجی حمایت کند.

 

بازیکن فصل گذشته ی گلگهر سیرجان به نساجی پیوست

 

احسان تاییدی مهاجم ۲۶ ساله ی تیم فوتبال گلگهر سیرجان رسماَ به نساجی پیوست. وی سابقه ی بازی در تیم های گسترش فولاد ، اتکا گلستان و فولاد یزد را در کارنامه ی خود دارد.


اسماعیل اسماعیلی به عنوان مشاور مدیر عامل و مدیر فنی تیم بزرگسلان نساجی منصوب گردید

اسماعیل اسماعیلی طی حکمی از سوی مدیر عامل باشگاه به عنوان مشاور مدیر عامل و مدیر فنی تیم بزرگسالان نساجی انتخاب گردید.

متن این حکم به شرح زیر می باشد :

برادر گرامی جناب آقای اسماعیل اسماعیلی

با سلام و احترام

    با توجه به تلاشهای ثمر بخش شما و همراهی صمیمانه ای که در ارتقا جایگاه باشگاه نساجی مازندران داشته اید ، بدینوسیله جنابعالی را به عنوان « مشاور مدیر عامل و مدیر فنی تیم بزرگسالان نساجی مازندران منصوب مینمایم ، امید است در پرتو توجهات حضرت حق و با هماهنگی سایر عوامل باشکاه زیر نظر اینجانب در جهت نیل به توسعه و شکوفایی این باشگاه پر افتخار و مردمی کوشا باشید.

مهدی ابراهیمی         

مدیر عامل باشکاه نساجی مازندران