نظر بهداد سلیمی در خصوص لایحه استخدام قهرمانان ورزشی :راه توسعه ورزش کلید خورده است

المپیک طلایی کشورمان در رشته وزنه برداری از تصویب آئین نامه استخدام قهرمانان ورزشی ابراز خرسندی و این دست اتفاقات را راهگشای مشکلات ورزشکاران عنوان کرد . به گزارش مازند اسپرت؛ بهداد سلیمی وزنه‌بردار ایرانی دستهٔ فوق سنگین، دارندهٔ رکورد یک ضرب جهان و دارندهٔ مدال طلای المپیک لندن، ضمن تبریک به خانواده بزرگ ورزش […]

2525222المپیک طلایی کشورمان در رشته وزنه برداری از تصویب آئین نامه استخدام قهرمانان ورزشی ابراز خرسندی و این دست اتفاقات را راهگشای مشکلات ورزشکاران عنوان کرد .

به گزارش مازند اسپرت؛ بهداد سلیمی وزنه‌بردار ایرانی دستهٔ فوق سنگین، دارندهٔ رکورد یک ضرب جهان و دارندهٔ مدال طلای المپیک لندن، ضمن تبریک به خانواده بزرگ ورزش به منظور تصویب لوایحی از قبیل نظام تخصصی ورزش و لایحه استخدام قهرمانان ورزشی، گفت: همه این ها بیانگر کلیدخوردن راه توسعه ورزش است.

وی نداشتن تضمینی برای آینده شغلی ورزشکاران را مهم ترین دغدغه آن ها دانست و افزود: تصویب لوایح یاری گر جامعه ورزش، راهگشای مشکلات ورزشکاران و یکی از بهترین خبرهای روزهای اخیر است.

سلیمی در ادامه درخصوص وضعیت اردوهای پیش از المپیک، گفت: چندین مرحله تمرینات خوب را هم در ارتفاع از سطح( اردوی اردبیل) و هم ارتفاع از سطح دریا (اردوی گیلان) پشت سر گذاشتیم و تا زمان اعزام به ریو در تهران تمرین خواهیم کرد.

وزنه بردار فوق سنگین کشورمان با ابراز رضایت از اردوهای برگزار شده، اظهار داشت: با یاری خداوند و تلاش مسئولان فدراسیون تمرینات بدون دغدغه پیگیری می شود و امیدوارم بچه ها در ریو بهترین عملکرد خود را نشان دهند.

وی افزود: تلاش می کنم بار دیگر طلای المپیک را نه برای خود بلکه مردم عزیز کشورم به دست آورم و بتوانم بار دیگر لبخند رضایت را در چهره آن ها ببینم؛ پس از همه مردم شریف ایران می خواهم کاروان ایران به خصوص تیم وزنه برداری را با دعای خیر خود راهی بازی های المپیک کنند.