نماینده مردم ! به دیده و گوشت اعتماد نکن / ورزش بابل را دریاب آقای نماینده !

مازند اسپرت – خبرنگار بابل: من در برابر قرآن مجید به خدای متعال سوگند یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌کنم که پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم. همچنین ودیعه‌ای که ملت به ما سپرده به عنوان امینی عادل پاسداری کنم، و […]

0233مازند اسپرت – خبرنگار بابل: من در برابر قرآن مجید به خدای متعال سوگند یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌کنم که پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم.

همچنین ودیعه‌ای که ملت به ما سپرده به عنوان امینی عادل پاسداری کنم، و در انجام وظایف وکالت، ‌امانت و تقوا را رعایت نمایم و همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پایبند باشم، از قانون اساسی اطاعت کنم و در گفته‌ها و نوشته‌ها و اظهار نظرها استقلال کشور و آزادی مردم و تامین مصالح آنان را مدنظر داشته باشم.

این متن سوگند نامه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است که نمایندگان این شهرستان نیز بی گمان سوگند یاد کردند .
روی صحبت نگارنده با دکتر نجفی است که سالها خدمت در دستگاه دولت را داشته و اکنون به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است . جناب آقای دکتر برای حضرتعالی لازم به یادآوری نیست اما برای خوانندگان محترم می نویسم تا بدانند شما تا زمانی که در دستگاه دولت حضور داشتید انتصاب شده ولی اکنون با رای مردم انتخاب شده اید ! گرچه در آن دستگاه نیز خادم مردم بوده و انجام وظیفه داشتید زیرا محبوبیتتان نزد ملت شهیدپرور بابل اینگونه نشان داده است ! اما اینبار فرق می کند زیرا مردم به شما رای دادند و از شما انتظار دارند ، انتظار دارند به سوگندی یاد کردید همچون همیشه پایبند باشید و نگوئید برخی دیسیپلین اداری موانع ایجاد می کند !!!
نگوئید من و یا نمایندگان مجلس در این موضوع نمی توانیم ورود کنیم ! نگوئید یک نماینده وظیفه قانونگذاری دارد و گاها می تواند شکلی بررسی نماید !

شما نماینده مردم و صدای ملت هستید ! صدای امر به معروف و ندای نهی از منکر ! امر به معروف و نهی از منکر به گونه‌ای تفسیر شده مثل اینکه امر به معروف و نهی از منکر در خیابان است و آن هم برای بد حجابان اما شماو امثال شما در این مقام بهتر از ما می دانید که امر به معروف یعنی امر به عمل صالح . معروف یعنی آنچه شناخته شده و شایسته در میان مردم است . نهی از منکر یعنی ایستادگی و مقاومت در برابر آنچه به ضرر مردم و جامعه است . امروز نظارت مردم بر کار دولت و ارگانهای وابسته به سازمانهای دولتی بر عهده نمایندگان مردم است که این وظیفه خطیر در این شهرستان با رای بسیار بالا از طرف مردم شریف بابل به شما محول گردیده است .

*** ورزش یکی از بهترین راه و روش تربیت جوانان است

جناب آقای دکتر نجفی می خواهم از ورزش بابل بگویم و فوتبال که محبوب ترین ورزش دنیاست و در این شهرستان هم محبوبیت این ورزش مثالزدنی است . شنیده ها حکایت از آن دارد جمعی از اعضای هیات فوتبال با حضرتعالی جلسه برگزار نموده اند و اما همچون جلسه با رئیس اداره ورزش و جوانان پس از گذشت ۱۰ روز هنوز خروجی و یا محتویات جلسه به مردم اعلام نشده است !
آیا در آن جلسه که اعضای هیات به حضور رسیده اند در خصوص فوتبال بابل گزارشات عالی نداده اند ؟ اگر گزارشات عملکرد هیات فوتبال را به سمع شما نرساندند اینجانب چند خطی را به نظر شما خواهم رساند :
تیم متین بابل سالها در سطح اول فوتبال کشور حضور داشته و با تیمهای قدرتمند ایران همچون تراکتور سازی تبریز ، فولاد خوزستان ، ذوب آهن و سپاهان اصفهان و … به مسابقه پرداخت و آنان را سالها به بابل آورد و به نوعی داغ برد را بر دلشان گذاشت .و همین تیم بیشترین بازیکنان ملی پوش در رده های پایه را از استان مازندران به تیم ملی معرفی نموده است.
آیا میدانید هم اکنون تیم متین بابل به شهر و نه شهرستان ایزدشهر از توابع شهرستان نور واگذار شده و دیگر در بابل وجود ندارد ؟
تیم بهار نارنج که در سال اول تاسیسش یک بازیکن ملی داشت و در سال دوم بهترین تیم مازندران در رقابتهای لیگ یک جوانان کشور بشمار می رفت هم به یکی از شهرهای استان مازندران ( رویان ) واگذار شده است .
نوجوانان و جوانان شهرستان بابل بدلیل فروش تیمهای جوانان بهار نارنج و نوجوانان متین به دلیل نداشتن تیم در رقابتهای فصل آتی بسیار ناراحت هستند و هیچ کس پاسخگو نیست .
اینجا رسالت هیات فوتبال بابل چه شده است ؟ هیات فوتبال های دیگر شهرستان ها به هیچ عنوان موافقت نمی کنند تا تیم لیگ های کشوری و استانی از شهرستانشان خارج شود و برای بدست آوردن دل مدیران تیمها از طرق مختلف تلاش می کنند .
آیا می دانید هیات فوتبال بابل از خروج تیمهایی که در مسابقات کشوری و استانی حضور دارند خوشحال می شوند و استقبال می کنند ؟
قداست مدیریت در فوتبال زیر سوال رفته است ! کجاست برنامه های آقای رئیس قبل از انتصابش که به اداره ورزش و جوانان ارائه شد ؟
برنامه ای که ایشان را به نفر اول فوتبال شهرستان بزرگ و فوتبالدوست بابل رساند در حال حاضر در پرونده اداره ورزش و جوانان در حال استراحت است بدون هیچ دغدغه ای و بدون هیچ عملیاتی !!

مطمئنا شما بهتر می دانید که امکانات شرط لازم است ولی کافی نیست بلکه  مدیریت شرط کافی  است .هیاتی که میانگین سنی اعضایش ( بزرگوارانی که بسیار محترمند و به عنوان پیشکسوت قابل ستایش که به حضور شما رسیدند و با شما جلسه برگزار کردند ) بالای ۶۰ سال است و این یعنی سن بازنشستگی ؟!؟

جناب آقای دکتر نجفی ؛ تیم های رده پایه آینده سازان فوتبال این شهرستان ، استان و کشور هستند و نداشتن تیم پایه ای به اندازه کافی استعداد کُشی است.وقتی در بابل یکی از بزرگترین شهرستانهای استان  اصلا لیگ برگزار نمی شود و هر چه هست نمادین و نمایشی است ، دیگر چه بنویسیم !!

آیا میدانید هیات فوتبال شهر ما ، تنها دو سال است که شکل گرفته و طی این دوسال تمامی نیرهای جوان و با تجربه از هیات استعفا دادند ؟ مجریان کاربلدی چون مهدی غلام نیا ، علی منعمی ، یاسر خلیلی ، عباس گل آقایی ، میثم داودی ، حبیب شاکری و … دیگر با هیات همکاری نمی کنند و عملکرد یکطرفه هیات را که برای خدمت به جوانان ، کاری از پیش نمی برد را قبول نکرده و پس از ۵ الی ۱۲ ماه کار در هیات بی سرو سامان ، عطای کار را به لقایش بخشیدند ؟
و شما خود بهتر می دانید که موضوعات بر شمرده فوق ناشی از عدم مدیریت جمعی اعضای هیات فوتبالی است که در سن بازنشستگی همچنان برای فوتبال بابل تصمیم گیرنده هستند . ( با احترام به کسوت آنها که به عنوان شخص حقیقی بسیار محترم هستند و دوست داشتنی )

شما بهتر می دانید در هر اجتماع عملکرد جوانان با تجربه در اجرای کار و تحصیلات عالیه و ایده های نو به بازنشستگانی که اصلا کار اجرایی قبلا نداشته اند و فقط بازیکن و یا مربی بوده اند بهتر و فرابهتر است  .
جناب آقای دکتر نجفی شما از جنس این ملتی و باید حس لامسه خود را در این وادی به عرش برسانی و صدای ملت را نه با گوش بشنوی بلکه حس کنی !
صدای این ملت همان اصلاحات دولت است لذا ابتدا تحقیق کنید و سپس دست به کار شوید و دست به کار شدن از همین امروز هم دیر است .
جناب آقای دکتر  : ورزش یکی از بهترین راه و روش تربیت جوانان است !