(گفتگو)محمد طاهری:لطف مردم ساری بعد از مذاکره سبب شد راحت تر تصمیم بگیرم

اختصاصی مازنداسپرت:اولین جلسه تمرین تیم فوتسال شهروند ساری عصرامروز در ساری برگزار شد، محمدطاهری بازیکن ملی پوش کشورمان هم اولین تمرینش را باشهروند ساری انجام داد و گفتگویی با این بازیکن انجام دادیم که خواندنش خالی از لطف نیست. به گزارش مازنداسپرت ؛محمد طاهری متولد ۱۲/۲/۱۳۶۴  از تهران هست و سابقه ی بازی در تیم […]

اختصاصی مازنداسپرت:اولین جلسه تمرین تیم فوتسال شهروند ساری عصرامروز در ساری برگزار شد، محمدطاهری بازیکن ملی پوش کشورمان هم اولین تمرینش را باشهروند ساری انجام داد و گفتگویی با این بازیکن انجام دادیم که خواندنش خالی از لطف نیست.

به گزارش مازنداسپرت ؛محمد طاهری متولد ۱۲/۲/۱۳۶۴  از تهران هست و سابقه ی بازی در تیم های شهید منصوری قرچک، فولاد ماهان اصفهان، الریان قطر، گیتی پسند اصفهان – تیم ملی دانشجویان را دارد .از افتخارات این بازیکن ملی پوش میشه به این موارد اشاره کرد .

کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۰

چهار قهرمانی با تیم ملی در جام ملت های آسیا در سال های ۲۰۰۵، ۲۰۰۷،۲۰۰۸ و ۲۰۱۰

دو سومی جام ملت های آسیا با تیم ملی در سال های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۲

کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر ۸۹ و جام ملت های ۲۰۱۰ و عنوان بهترین بازیکنی جام ملت های آسیا ۲۰۱۰

مقام قهرمانی جام باشگاه های آسیا ۲۰۰۹ با تیم فولاد ماهان اصفهان

مقام پنجمی جام جهانی ۲۰۰۸ برزیل  با تیم ملی

 

 مصاحبه و تنظیم : محمد اسدی

 

مازنداسپرت : سلام آقای طاهری به شهروند خوش اومدید . پیشنهادهای زیادی رو داشتید چطور شد که شهروند رو انتخاب کردید؟

سلام . اول باید بگم که خیلی خوشحالم که امروز اولین تمرینم رو با تیم شهروندساری که تیم قدیمی و ریشه دار کشورمونه انجام دادم . وقتی خبر مذاکره من رو با شهروند در سایت ها کارشد ، لطف مردم ساری خیلی شامل حال من شد و با پیامهاشون در شبکه ی اجتماعی خیلی درگرفتن تصمیمم بهم کمک کردند تا راحت تر انتخابم رو انجام بدم و خیلی خوشحالم اومدم جایی که مردمش همیشه به من لطف داشتند و انشاالله بتونم یک بار کوچیکی رو در کنار بچه های شهروند از روی دوش تیم بردارم . من اومدم که کمک کنم و تمام سعی و تلاشم رو میکنم تا با کمک سایر بچه ها بتونیم دل هوادارای عزیزمون رو که واقعا این تیم رو دوست دارن شاد کنیم.

مازنداسپرت : سابقه ی بازی برابر شهروند رو بارها داشتید و شناخت کافی باید داشته باشید . شهروند رو چگونه تیمی میبینید ؟

بچه های ساری اکثرا هم بازی های سابق خودم هستن مثل جوادمنتظر ، محمود لطفی ، مرتضی عظیمایی و طه مرتضوی و بعضی ها هم تازه به تیم اضافه شدند ولی در کل قدیمی ها هم بازی های سابق من هستن که خیلی سال پیش درکنارهم بازی کردیم و شناخت کافی نسبت به هم داریم . چه از لحاظ اخلاقی چه فنی و خیلی خوشحالم که میخوام در ساری بازی کنم چون قبلا هم که به عنوان تیم رقیب به ساری میومدم مردم ساری خیلی به من لطف داشتند .

مازنداسپرت : چه آینده ای رو برای خودت و تیم شهروند در فصل پیش رو متصورهستی ؟

خب کارمون کار سختیه و پیش بینی هم واقعا سخته ،لیگ پویایی داریم و مدعی زیاد هست ولی ما تمام سعی و تلاشمون رو میکنیم که انشالله اون انتظاراتی که هوادارا از ما دارن رو براورده کنیم .

مازنداسپرت : از جو سالن سیدرسول حسینی ساری برامون بگو و چه حسی داری که میخوای برای این هوادارها بازی کنی ؟

واقعا هوادار برای هر تیمی نعمت هست .من قبلا هم که برای منصوری بازی میکردم همین جو رو تجربه کرده بودم و خیلی خوشحالم اومدم جایی مانند جو سالن منصوری قرچک و حتی بهتر و پرشورتر از اونجا و بازهم میگم خیلی خوشحالم که الان اینجام.

مازنداسپرت : چه صحبتی با هواداران تیم شهروند دارید ؟

انشالله همون حمایت همیشگی از تیم شهروند رو داشته باشند و ما هم تمام تلاشمون رو به عنوان بازیکن و سرباز در زمین میکنیم تا دل هوادارا رو شاد کنیم .

 مصاحبه و تنظیم : محمد اسدی