توسعه ورزش همگانی در اولویت قرار گیرد /مریم فرج پور:توجه به مسائل فرهنگی در ورزش بانوان یک اصل است

معاون امور ورزش بانوان اداره کل   ورزش و جوانان مازندران  در نشست مشترک نواب رئیس  هیأتهای ورزشی  توجه به مسائل فرهنگی در ورزش بانوان و توسعه ورزش همگانی  را یک اصل و مسئله ای مهم دانست. به گزارش مازند اسپرت؛ مریم فرج پور معاون امور ورزش بانوان اداره کل  ورزش و جوانان مازندران  در نشست […]

022333معاون امور ورزش بانوان اداره کل   ورزش و جوانان مازندران  در نشست مشترک نواب رئیس  هیأتهای ورزشی  توجه به مسائل فرهنگی در ورزش بانوان و توسعه ورزش همگانی  را یک اصل و مسئله ای مهم دانست.

به گزارش مازند اسپرت؛ مریم فرج پور معاون امور ورزش بانوان اداره کل  ورزش و جوانان مازندران  در نشست مشترک نواب رئیس هیأتهای ورزشی محمودآباد با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست اظهار کرد: از حضور صمیمانه و مشتاقانه ی همه ی شما عزیزان در این نشست تشکر و قدردانی میکنم و امیدوارم با همفکری و بیان نقطه نظرات شما در پایان این جلسه تصمیمات و خروجی های خوب و تاثیر گذاری برای ورزش بانوان حاصل شود.

 

 

1

مریم فرج پور با تاکید بر گسترش فرهنگ ورزش های همگانی، افزود: باید علاوه بر توسعه زیرساخت های ورزش قهرمانی، با توسعه امکانات در بخش ورزش های همگانی، به ارتقاء شاخص های تندرستی در جامعه کمک کنیم.

این مسئول با تاکید بر تصمیم گیری نواب رئیس برای امورات مربوط به ورزش بانوان اظهار کرد: ممکن است این اتفاق بیافتد که در بعضی هیأتها تصمیمات مربوط به بانوان توسط نواب رئیس صورت نگیرد و نظارات شما نقش محوری را ایفا نکند که این مسئله باید به طور کلی بر طرف شود و مسئولان هیأتها اجازه دهند تمام تصمیمات، برنامه ریزی ها و اجرای مسائل مربوط به بانوان توسط و تحت نظارت نواب روسا صورت گیرد.

وی ادامه داد: نگاه به ورزش بانوان تک بعدی نیست و همانقدر که مسائل ورزشی و بحث قهرمانی اهمیت دارد و حتی بیش ازآن مسائل فرهنگی و ارزشی و توجه به بعد همگانی ورزش بانوان نیز مد نظر است.

 

2

وی با اشاره به ظرفیت پارک بانوان، تصریح کرد: باید در پارک بانوان به ورزش همگانی و برپایی مسابقات ورزشی توجه ویژهای شود که نقش نوابرؤسای هیئتهای ورزشی در این زمینه بسیار برجسته است.

معاون امور ورزش بانوان اداره کل  ورزش و جوانان مازندران  درادامه با اشاره به اهمیت فعالیت ورزشی برای بانوان تاکید کرد: سلامت مادران و دختران به عنوان آموزش دهندگان اصلی نسل آینده بسیار لازم است از این روی باید با برنامه ریزی مناسب زمینه حضور بیشتر بانوان در عرصه ورزش را فراهم کرد.

فرچ پور با تاکید بر اهمیت سیاست استعدادیابی و آموزش در ورزش گفت: استعدادیابی و  ارتقاء سطح دانش مربیان و داروان  مهمترین بخشی است که  اداره کل ورزش و جوانان  در سال ۹۵ دنبال می کند  و لازم است نواب روسا هیأتهای ورزشی در این بخش ورود جدی داشته باشند تا بتوانیم بهترین های هر رشته ورزشی را در برای سال های آتی شناسایی کنیم.

 

3

مریم فرج پور با اشاهر به اینکه توجه به ورزش بانوان می تواند نتایج خوبی را در آینده برای ورزش مازندران دنبال کند افزود:اگر هزینه در ورزش بانوان بشود نتیجه خودش راسریعا نشان خواهد داد.

پایان بخش این مراسم از نواب رئیس برتر هیأتهای  ورزشی شهرستان (هیأت همگانی محمودآباد و سرخ رود،هیأت کوه نوردی و هیأت کاراته  بخاطر عملکرد مناسب در سه ماه اول سال ۹۵ با حضور مریم فرج پور معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران   تجلیل شد.

 

4

5

6

7

8

9

10