مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد: غنی سازی اوقات فراغت جوانان استان در دستور کار ستاد ساماندهی

حبیب حسین‌زادگان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت: غنی سازی اوقات فراغت جوانان استان در دستور کار ستاد ساماندهی است. به گزارش مازند اسپرت؛مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه ۱۳ دستگاه از ۲۲ دستگاه ذیربط با این ستاد همکاری داشته‌اند، تاکید کرد: ادارات کل آموزش و پرورش، ورزش و جوانان […]

142525حبیب حسین‌زادگان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت: غنی سازی اوقات فراغت جوانان استان در دستور کار ستاد ساماندهی است.

به گزارش مازند اسپرت؛مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه ۱۳ دستگاه از ۲۲ دستگاه ذیربط با این ستاد همکاری داشته‌اند، تاکید کرد: ادارات کل آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و بهزیستی با بیشترین جمعیت بهترین راندمان کاری را برای اوقات فراغت امور جوانان داشته‌اند.

حسین زادگان استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در راستای اصل ۴۴ را از دیگر اهداف ستاد عنوان و تاکید کرد: پژوهشی برای نیازسنجی از برنامه‌های اوقات فراغت سال ۹۵ توسط دانشگاه مازندران انجام شده است.

وی با بیان اینکه صدا و سیما پوشش خبری برنامه‌های دستگاه‌های عضو ستاد را بر عهده دارد، گفت: سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور استاندار، معاون سیاسی امنیتی و مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد.

حسین‌زادگان با اشاره به پیگیری اوقات فراغت جوانان در روستاها یادآور شد: فرم‌های مورد نیاز برنامه‌های اوقات فراغت به دستگاه‌های عضو داده می‌شود تا مدیران کل برنامه‌های خود را ظرف یک هفته به ستاد بدهند.