باشگاه و مدرسه فوتبال مازنداسپرت رسما افتتاح شد

در راستایی استعدادیابی علمی نونهالان و نوجوانان و جوانان علاقمند به فوتبال و تقویت روحیه ورزشکاری در بین نونهالان و نوجوانان و جوانان باشگاه و مدرسه فوتبال مازنداسپرت مازندران راه اندازی شد.       به گزارش روابط عمومی سایت مازنداسپرت، مهدی رضی مدیرمسئول سایت خبری تحلیلی – ورزشی مازنداسپرت هدف از تاسیس این باشگاه […]

در راستایی استعدادیابی علمی نونهالان و نوجوانان و جوانان علاقمند به فوتبال و تقویت روحیه ورزشکاری در بین نونهالان و نوجوانان و جوانان باشگاه و مدرسه فوتبال مازنداسپرت مازندران راه اندازی شد.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی سایت مازنداسپرت، مهدی رضی مدیرمسئول سایت خبری تحلیلی – ورزشی مازنداسپرت هدف از تاسیس این باشگاه را افزایش سرانه ورزش در بین جوانان و جذب کودکان – نوجوانان و جوانان به ورزش از جمله ورزش فوتبال دانست.

 

وی ترویج و توسعه برنامه های ورزشی را در شهر و استان بهترین و موثر ترین فعالیت برای مبارزه با اعتیاد خواند و گفت: هزینه کردن در این زمینه بهترین نوع سرمایه گذاری برای تحقق سلامت اجتماعی است و ورزش برای جوانان تکیه گاهی امن به حساب می آید تا در پناه آن به نهایت رشد و کمال مطلوب انسانی دست یابند.

 

 

علاقمندان به حضور در باشگاه و مدرسه فوتبال ” مازنداسپرت ” میتوانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایئد و از شرایط حضور در این باشگاه باخبر شوند.

 

امید رضی ۰۹۱۱۲۵۴۳۵۲۰

 

محسن ولی نژاد ۰۹۱۱۶۲۵۴۳۶۹

 

عظیم گرامیان ۰۹۳۶۴۳۲۸۱۰۳