نساجی مازندران برای یارگیری فصل آینده دست به کار شد

نساجی مازندران که تا یک هفته قبل در وضعیت بلاتکلیفی به سر می برد ، با وعده مسئولان برای واگذاری زمین و رفع برخی مشکلات ، مدیران این باشگاه قدیمی، برای یارگیری در فصل بعد رقابت ها دسته اول فوتبال دست به کار شدند. به گزارش مازند اسپرت،اگر چه شاکله قدیمی ترین باشگاه مازندران به […]

نساجی مازندران که تا یک هفته قبل در وضعیت بلاتکلیفی به سر می برد ، با وعده مسئولان برای واگذاری زمین و رفع برخی مشکلات ، مدیران این باشگاه قدیمی، برای یارگیری در فصل بعد رقابت ها دسته اول فوتبال دست به کار شدند.

به گزارش مازند اسپرت،اگر چه شاکله قدیمی ترین باشگاه مازندران به دلیل استعفای حسن حیدرزاده مدیرعامل و کوروش موسوی سرمربی تیم تا حد زیادی برای فصل بعد رقابت ها به هم خورد ، ولی بازهم می توان امید داشت که این باشگاه بتواند با یارگیری منطقی ، خود را به رقبایش نزدیک کند.
در حالی نساجی مازندران از کورس یارگیری برای فصل بعد رقابت های فوتبال دسته اول عقب ماند که خونه به خونه ، تیم رقیب هم استانی ، به برکت مالکان متول توانست با به خدمت گرفتن علیرضا مرزبان ، سرمربی سابق تیم پیکان تهران و شش تا هفت بازیکن از لیگ برتر ، تیمی به اصطلاح کهکشانی را برای رقابت های دسته اول جفت و جور کند.
مالک نساجی مازندران بار دیگر تیمداریش را منوط به عمل به وعده های داده شده مسئولان به خصوص واگذاری زمین ماهفروجک واقع در جاده ساری – قائمشهر کرده است .
مهدی پرهام عصر شنبه به خبرنگار ایرنا گفت که مشکلی برای یارگیری نخواهد داشت و بزودی با انتخاب سرمربی و مدیرعامل ، کار جذب بازیکنان برای این تیم انجام می شود.
گرچه براساس قانون تیم های فوتبال تا ۱۵ شهریور ماه برای نقل و انتقال بازیکنانش فرصت دارند، ولی بیشتر تیم ها بازیکنان اصلی خود را انتخاب و قرارداد داخلی با آنها منعقد کردند و حتی تمرینات خودشان را برای فصل آینده نیز شروع کرده اند.
مازندران دو تیم فوتبالی در لیگ یک دارد که در سال گذشته با وجود شایستگی تیم خونه به خونه برای صعود به رقابت های لیگ برتر ، به دلیل حواشی ناشی از تغییر کادرفنی این تیم با ۵۸ امتیاز در رده ششم جدول این مسابقات قرار گرفت.
تیم نساجی در سال گذشته با ۵۲ امتیاز در رده هشتم جدول ۲۰ تیمی لیگ دسته یک جا خوش کرد.