پهلوان جابر صادق‌زاده: نیت کرده بودم که مدال طلایم را به خانواده شهید بلباسی تقدیم کنم

قهرمان مسابقات جهانی کشتی ساحلی گفت: نیت کرده بودم که مدال طلایم را به خانواده شهید بلباسی تقدیم کنم. به گزارش مازند اسپرت؛جابر صادق‌زاده  تقدیم مدال طلای خود به خانواده شهید مدافع حرم محمد بلباسی را کمترین کاری عنوان کرد که می‌توان در قبال ازخودگذشتگی و ایثار شهدا انجام داد. وی افزود: شهید بلباسی و […]

03333قهرمان مسابقات جهانی کشتی ساحلی گفت: نیت کرده بودم که مدال طلایم را به خانواده شهید بلباسی تقدیم کنم.

به گزارش مازند اسپرت؛جابر صادق‌زاده  تقدیم مدال طلای خود به خانواده شهید مدافع حرم محمد بلباسی را کمترین کاری عنوان کرد که می‌توان در قبال ازخودگذشتگی و ایثار شهدا انجام داد.

وی افزود: شهید بلباسی و بقیه شهدای مدافع حرم از جان و مال خود گذشتند و فرسنگ‌ها دور از وطن با دشمنان و تکفیری‌ها می‌جنگند تا دشمن به خاک ما نفوذ نکند تا ما با آرامش و امنیت زندگی کنیم.

قهرمان مسابقات جهانی کشتی ساحلی بیان کرد: بعد از اتمام مسابقات جهانی کشتی ساحلی که یک هفته پیش در کشور کرواسی برگزار شد، نیت کردم که مدالم را به نخستین شهید مدافع حرم شهرم تقدیم کنم تا شاید بتوانم قدردان گوشه‌ای از ایثار این شهید بزرگوار باشم و این توفیق در مراسم انس با قرآن در ساری، نصیبم شد.

صادق‌زاده به برنامه‌های آینده خود اشاره کرد و گفت: شهریور ماه سال‌جاری، عازم مسابقات کشتی پهلوانی که در کشور بلاروس برگزار می‌شود، هستم و امیدوارم بتوانم برای کشورم افتخار کسب کنم.

به گزارش فارس، پهلوان جابر صادق‌زاده عناوینی همچون دریافت چندین‌بار بازوبند پهلوانی کشور و ۸ بار قهرمانی آسیا و جهان را در کارنامه ورزشی خود دارد.

وی تنها ورزشکاری است که در سه رشته کشتی آزاد، کشتی ساحلی و کشتی پهلوانی قهرمانی جهان را تجربه کرده است.