محمدی: بهتر از چیزی که فکر می‌کردیم نتیجه گرفتیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: بهتر از چیزی که فکر می‌کردیم در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه گرفتیم.   به گزارش مازند اسپرت ؛ سیدمراد محمدی درباره قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در مسابقات آسیایی گفت: مسابقات خوبی بود و بهتر از چیزی که فکر می‌کردیم نتیجه گرفتیم؛ هرچند که در یکی دو […]

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: بهتر از چیزی که فکر می‌کردیم در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه گرفتیم.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ سیدمراد محمدی درباره قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در مسابقات آسیایی گفت: مسابقات خوبی بود و بهتر از چیزی که فکر می‌کردیم نتیجه گرفتیم؛ هرچند که در یکی دو وزن دیگر هم می‌توانستیم طلا بگیریم که به خاطر برخی مسائل نشد.

وی درباره نقاط ضعف آزاد کاران نوجوان در این مسابقات گفت: هندی‌ها در کشتی آزاد بخصوص در رده سنی نوجوانان شرایط خاصی را دارند از طرفی بیشتر کشتی‌گیران ما اولین مسابقه رسمی بود که شرکت می‌کردند و سه، چهار کشتی‌گیر هم برای اولین بار در خارج از کشور کشتی می‌گرفتند و همین موضوع کار ما را سخت کرده بود، اما خدا را شکر بچه‌ها غیرت کردند و قهرمان شدند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان درباره شرایط تغذیه این تیم در مسابقات آسیایی گفت: ۶ روز تقریبأ چیزی نخوردیم یعنی نمی‌توانستیم چیزی بخوریم چرا که غذاهای هندی‌ها به مزاج ما سازگار نبود و مجبور بودیم نان و هندوانه بخوریم. تنها شانسی که آوردیم این بود که کشتی‌گیران سنگین وزن ما در همان روزهای اول، مسابقات خود را برگزار کردند و به مشکل نخوردیم و کشتی‌گیران سبک وزنمان هم رژیم داشتند.

محمدی در پاسخ به این سوال که چند درصد از تیم فعلی شانس حضور در مسابقات جهانی را خواهند داشت گفت: تقریبأ ۷۰ درصد از این تیم را به مسابقات جهانی خواهیم برد و در چند وزن تغییر خواهیم داشت.