صحبت های نیلوفر اردلان در مازندران : مهمترین مشکل فوتبال و فوتسال بانوان نداشتن لیگ پویا و منظم است !

کلاس مربیگری درجه B کنفدراسیون فوتبال آسیا بانوان در حالی در مازندران آغاز شد که در این کلاس مازندرانی ها یک مهمان ویژه داشتند .   نیلوفر اردلان کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران در این کلاس حضور دارد و زیر نظر استاد محصص در استان مازندارن در حال گذراندن دوره مربیگری خود می باشد […]

3693663کلاس مربیگری درجه B کنفدراسیون فوتبال آسیا بانوان در حالی در مازندران آغاز شد که در این کلاس مازندرانی ها یک مهمان ویژه داشتند .

 

نیلوفر اردلان کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران در این کلاس حضور دارد و زیر نظر استاد محصص در استان مازندارن در حال گذراندن دوره مربیگری خود می باشد .

به گزارش مازند اسپرت؛ در روز مراسم اختتامیه مرحله اول کلاس مربیگری درجه B کنفدراسیون فوتبال آسیا بانوان ، کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران میهمان واحد روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران بود .

در ادامه صحبت های نیلوفر اردلان در گفتگو با واحد روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران را میخوانید :

 

144

**** خانم اردلان در مورد سطح کلاس و نحوه برگزاری آن در استان مازندران برای مان بگویید :

با توجه به کم و کاستی هایی که قبلاوجود داشته اماخوشبختانه در این دوره  با خوبی وخوشی برگزار شد و ما توانستیم از امکانات استان مازندران به خوبی استفاده کنیم. تقریبا از همه لحاظ کلاس خوبی بود.

 

**** از امکانات راضی بودید :

امکاناتی را که باید داشته باشیم فراهم شده و من فکر نمیکنم از این نظر کسی با مشکلی روبه رو شده باشد و همین طور از آقای محصص تا خانم آزمون از نظرات و نکات ایشان کمال استفاده را انجام دادیم و فکر میکنم سطح کلاس واقعا سطح خوبی بود و امیدوارم در ۱۰ روز آینده هم به همین صورت ادامه داشته باشد و کلاس خوبی رو به پایان برسانیم .

**** در مورد ادامه فعالیت خودتان در داخل مستطیل سبز بعنوان بازیکن و اینکه شاید در آینده نزدیک شما رو کنار زمین بعنوان مربی ببینیم چه صحبتی دارید:


من که هنوز خیلی دوست دارم بازی کنم و فکر میکنم که بتوانم با توجه به علاقه و انگیزه ای که در این زمینه دارم تا جایی که واقعا از آمادگی بدنی خوبی دارم بازی کنم. دوست ندارم زمانی که در اوج هستم را از دست بدهم و  در مستطیل سبز نباشم !

سعی میکنم که مدارک مربیگری را بگیرم و تجربه خوبی در این زمینه کسب کنم و اگر شد در آینده صاحب تیم شوم.

**** از نظر شما مهم ترین دغدغه و مشکلات مربیان و بازیکنان بانوان چیست ؟

مهمترین مشکل فوتبال و فوتسال بانوان نداشتن لیگ پویا و منظم و نداشتن اسپانسر قوی است ، که من فکر میکنم این مشکل ، مشکل خیلی بزرگی است که در ورزش بانوان ما وجود دارد . برنامه ریزی های دقیقی انجام نمیگیرد و اکثر تیم ها خیلی قدرتشان نا برابر است که به نظر من این رویه هیچ پیشرفتی به فوتبال و فوتسال بانوان نمیکند .
سالیان بسیار زیاد است که تیم بزرگسال نداریم که این خودش یک نکته منفی است .

تمام تیم های خارجی و کشور های مختلف تیم های پایه را تشکیل میدهند و تلاش میکنند تا تیم بزرگسال خوبی داشته باشند که برای ما متأسفانه چنین نیست .

خوشبختانه من امروز مصاحبه ای دیدم که قرار است مربی آلمانی بیاروند که حتما شاهد رشد و پیشرفت فوتبال و فوتسال خواهیم بود .

**** صحبت پایانی شما؟

تشکر میکنم از خانم بوداغی نایب رئیس هیات فوتبال استان مازندران و تمام مسؤلینی که در هیات فوتبال استان مازندران زحمت میشکند  و امیدوارم در ۱۰ روز آینده و پایانی کلاس مؤثری رو پیش رو داشته باشیم و به پایان برسانیم

 

3