فرصت‌سازی برای فوتسال بهشهر با یک میزبانی

مازند اسرت ؛ دیدار دوستانه فوتسال میان تیم‌های شهدای بهشهر و تیم ملی تاجیکستان با وجود مخالفت‌های فراوانی که به صورت رسمی و غیررسمی وجود داشت، برگزار شد.   این دیدار که نیتی خیرخواهانه داشت و عواید آن به‌طور کامل به بیماران سرطانی و انجمن حمایت از زندانیان بهشهر اختصاص یافت، با حمایت کامل فرماندار […]

مازند اسرت ؛ دیدار دوستانه فوتسال میان تیم‌های شهدای بهشهر و تیم ملی تاجیکستان با وجود مخالفت‌های فراوانی که به صورت رسمی و غیررسمی وجود داشت، برگزار شد.

 

این دیدار که نیتی خیرخواهانه داشت و عواید آن به‌طور کامل به بیماران سرطانی و انجمن حمایت از زندانیان بهشهر اختصاص یافت، با حمایت کامل فرماندار بهشهر و پذیرفتن همه مسئولیت‌های این بازی توسط وی برگزار شد. برخی ارگان‌ها به بهانه‌های مختلف برگزاری این بازی را غیرقانونی و انجام آن را ناممکن دانستند. اما «محمدتقی نورزاد» فرماندار بهشهر یک تنه مقابل این مخالفت‌ها ایستاد و اجازه نداد زحمات چند هفته‌ای گروه برگزار کننده این دیدار به هدر رود.


مشابه این مخالفت‌ها در آمل نیز افتاد که نتیجه آن، برگزار نشدن دیدار تیم‌های ملی تاجیکستان و منتخب آمل بود. باشگاه شهدای بهشهر به عنوان میزبان این مسابقه سنگ تمام گذاشت و با دعوت از پیشکسوتان نسل‌های گوناگون فوتبال ایران، شور و شوقی عجیب به سالن تازه تاسیس شهید هاشمی‌نژاد بهشهر بخشید.


«محمد رویانیان» مدیرعامل پیشین تیم پرسپولیس، «حمید جاسمیان»، «بهروز سلطانی‌فر»، «اکبر کارگرجم»، «بهزاد داداش‌زاده»، «حسن خان‌محمدی»، «محمد عباس‌زاده»، «مهرداد کفشگری» و «محمود نصیرلو» بهترین داور فوتسال ایران در فصل گذشته، نمونه‌ای از مهمانان حاضر در این سالن بودند.


در این دیدار همچنین از «مهرداد طهماسبی» دروازه‌بان تیم فوتبال صبای قم و «علی رهنما» بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال به عنوان ۲ ورزشکار بهشهری تجلیل و تقدیر شد. ورزش بهشهر با حضور مدیرانی چون نورزاد، می‌تواند بیش از همیشه خود را در معرض رسیدن به دروازه‌های پیشرفت و موفقیت ببیند. یکی دیگر از جنبه‌های برگزاری این دیدار، مشخص شدن عیار بالای باشگاه شهدا بود. اگر چه تیم ملی فوتسال تاجیکستان، تیمی درجه یک در آسیا نیست، اما کشاندن پای تیم ملی یک کشور به شهر کوچکی مانند بهشهر و میزبانی یک هفته‌ای از این تیم، اتفاق بزرگی است که انتظار می‌رود قدر و قیمت آن از طرف مسئولان شهرستانی دانسته شود.