درنگ ؛ لغو سه باره انتخابات هیأت‌های ورزشی مازندران !

مازند اسپرت : مجمع انتخابات هیأت‌های ورزشی مازندران انگار با طلسمی روبه‌روست که مانعی جدی در برگزاری آن به شمار می‌رود. تاکنون انتخابات این مجمع چند بار در آستانه برگزاری، لغو شد و هیچ دلیل قانع کننده‌ای نیز در اتخاذ این تصمیم ارائه نشد…     مجمع انتخابات هیأت‌های ورزشی مازندران انگار با طلسمی روبه‌روست […]

مازند اسپرت : مجمع انتخابات هیأت‌های ورزشی مازندران انگار با طلسمی روبه‌روست که مانعی جدی در برگزاری آن به شمار می‌رود. تاکنون انتخابات این مجمع چند بار در آستانه برگزاری، لغو شد و هیچ دلیل قانع کننده‌ای نیز در اتخاذ این تصمیم ارائه نشد…

 

 

مجمع انتخابات هیأت‌های ورزشی مازندران انگار با طلسمی روبه‌روست که مانعی جدی در برگزاری آن به شمار می‌رود. تاکنون انتخابات این مجمع چند بار در آستانه برگزاری، لغو شد و هیچ دلیل قانع کننده‌ای نیز در اتخاذ این تصمیم ارائه نشد. هیأت‌های ورزشی مازندران که تا پیش از این با ریاست «علی نعیمی» مدیرعامل پیشین بندرامیرآباد بهشهر و رئیس فعلی سازمان بنادر و استان گیلان اداره می‌شد، از مدتی پیش درگیر برگزاری مجمع انتخابات برای برگزیدن رئیس جدید است.

داستان برگزاری این مجمع به دلایلی فراوان، پیچیده و پر از ابهام است. فدراسیون انجمن‌های ورزشی نخست زمانی را برای برگزاری مجمع انتخابات اعلام کرد. اما در آستانه برگزاری این مجمع، انجام آن به زمان دیگری موکول شد. در آستانه برگزاری دومین مجمع تعیین شده فدراسیون و در شرایطی که «علی نعیمی» همانند دور نخست نامزد پذیرش دوباره ریاست این هیأت بود، برخی موضع‌گیری‌ها و انتقادات تند نامزدهای دیگر، منجر به استعفای نعیمی از حضور در این انتخابات شد. فدراسیون هیأت‌های ورزشی برگزاری مجمع دوم را هم لغو و زمان سومی را برای برگزاری این انتخابات اعلام کرد.

در این مرحله از انتخابات دیگر «علی نعیمی» حضور نداشت. اما باز هم فدراسیون این مجمع را برگزار نکرد. لغو چندین باره این مجمع انتخاباتی در شرایطی صورت می‌گیرد که اداره کل ورزش و جوانان مازندران به‌طور کامل آماده و مهیای برگزاری این مجمع است.

فدراسیون هیأت‌های ورزشی با وجود انتظار اهالی ورزش مازندران به برگزاری این مجمع، اقدامی تعجب‌برانگیز را انجام داد و دبیر پیشین این هیأت را به عنوان سرپرست هیأت انجمن‌های ورزشی مازندران انتخاب کرد؛ انتخابی که نشان دهنده نبود عزمی جدی در فدراسیون برای برگزاری مجمع و انتخاب رئیس جدید برای هیأت در مازندران است. اتخاذ این تصمیمات و تغییر چندباره زمان برگزاری مجمع انتخاباتی، داوطلبان شرکت در انتخابات ریاست این انجمن را مجبور به ارسال نامه‌ای خطاب به مسئول مجامع وزارت ورزش و جوانان کرد تا آن‌ها تدابیر لازم را برای برون رفت این هیأت از شرایط نامناسب گرفتار شده در آن بیندیشند.

هیأت انجمن‌های ورزشی مازندران مدت‌هاست در رکود به سر برده و هیچ فعالیتی در۱۸ رشته تحت پوشش آن انجام نمی‌شود. معلوم نیست فدراسیون انجمن‌های ورزشی مازندران چه هدفی از انجام این گونه تغییرات و تصمیمات دارد. اما آن‌چه که کاملاً مشخص و واضح است، وارد شدن آسیب فراوان به این هیأت در حال پیشرفت بود. نامه نگارش شده به مسئول مجامع وزارت ورزش و جوانان در برگیرنده امضای اعتراض‌آمیز رؤسای هیأت انجمن‌های ورزشی شهرهای چالوس، ساری، قائمشهر، میاندورود و همچنین نمایندگان ورزشکاران بود. نمی‌توان تصور کرد نیتی در تغییر پیاپی زمانی برگزاری این مجمع وجود ندارد. دست‌های پشت پرده چه از جان این هیأت و ورزش‌های زیر پوشش آن می‌خواهند؟ باید صبر کرد و به انتظار نشست.