درخشش برادران عالمیان در انتخابی تیم ملی تنیس روی میز

رئیس هیئت تنیس روی میز مازندران از قهرمانی و نایب قهرمانی نیما و نوشاد عالمیان در انتخابی تیم ملی خبر داد.     به گزارش مازند اسپرت ؛ عباس زعفری امروز با اشاره به درخشش برادران عالمیان در مسابقات انتخابی تیم ملی، گفت: این مسابقات که به میزبانی تهران برگزار شد، در نهایت نیما و […]

رئیس هیئت تنیس روی میز مازندران از قهرمانی و نایب قهرمانی نیما و نوشاد عالمیان در انتخابی تیم ملی خبر داد.

 

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ عباس زعفری امروز با اشاره به درخشش برادران عالمیان در مسابقات انتخابی تیم ملی، گفت: این مسابقات که به میزبانی تهران برگزار شد، در نهایت نیما و نوشاد عالمیان موفق به کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی شدند.

 

وی از رقابت ۱۶ بازیکن برتر دسته برتر سراسر کشور خبر داد و افزود: نیما عالمیان با ۱۳ امتیاز با اقتدار قهرمان شد و نوشاد عالمیان نیز با ۱۲ امتیاز به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

 

رئیس هیئت تنیس روی میز مازندران از کسب عنوان چهارمی پوریا عمرانی دیگر بازیکن ملی‌پوش مازندرانی در این رقابت‌ها خبر داد و بیان کرد: نفرات اول تا سوم این مسابقات برای عضویت در تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی و بین‌المللی دعوت می‎شوند.

 

زعفری در پایان گفت: در این مسابقات پس از نیما و نوشاد عالمیان به‌عنوان دو بازیکن مازندرانی، افشین نوروزی با ۱۰٫۵ امتیاز سوم شد.