قرائت حق دارد معترض باشدامینی: شانس کسب ۲ سهمیه را داریم/تصمیم برگزاری تست انتخابی از قبل گرفته شده

  رئیس فدراسیون قایقرانی ابراز امیدواری کرد تیم‌های ملی روئینگ ایران بتوانند ۲ سهمیه را برای المپیک ریو بگیرند.   به گزارش مازند اسپرت  غلامرضا امینی  درباره شرایط تمرینی تیم‌های ملی روئینگ و اسلالوم برای مسابقات کسب سهمیه المپیک ریو گفت: دختران روئینگی در حال حاضر تمرینات خود را در چین پیگیری می‌کنند و پسران هم زمانی […]

 

خبرگزاری فارس: امینی: شانس کسب 2 سهمیه را داریم/تصمیم برگزاری تست انتخابی از قبل گرفته شده

رئیس فدراسیون قایقرانی ابراز امیدواری کرد تیم‌های ملی روئینگ ایران بتوانند ۲ سهمیه را برای المپیک ریو بگیرند.

 

به گزارش مازند اسپرت  غلامرضا امینی  درباره شرایط تمرینی تیم‌های ملی روئینگ و اسلالوم برای مسابقات کسب سهمیه المپیک ریو گفت: دختران روئینگی در حال حاضر تمرینات خود را در چین پیگیری می‌کنند و پسران هم زمانی که در اسپانیا اردو داشتند به مدت یک هفته بیشتر ماندند به همین دلیل دیگر به چین اعزام نشدند.

وی افزود: تیم ملی روئینگ مردان ۱۰ روز زودتر راهی کره جنوبی می‌شود تا در آنجا تمریناتش را پیگیری کند و برای مسابقه کسب سهمیه که در این کشور برگزار می‌شود، آماده شود. تیم دختران هم به فاصله کم به آنها ملحق خواهد شد. اسلالوم شانس کمی برای کسب سهمیه دارد، اما در روئینگ فکر می‌کنم بتوانیم دو سهمیه را بگیریم و امیدوارم این سهمیه‌ها در قایق دو نفره باشد چرا که در این صورت این شانس را خواهیم داشت تا در ریو در دو قایق رقابت کنیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره اعتراض علی قرائت سرمربی تیم ملی روئینگ مبنی بر برگزاری تست انتخابی در قایق سنگین وزن، اظهار داشت: از قبل قرار بود هر ورزشکاری شرایطش را دارد در تست انتخابی شرکت کند. قرائت حق دارد اعتراض کند، او مربی است و زحمات زیادی کشیده، اما همان طور که می‌دانید سهمیه به ایران تعلق می‌گیرد نه ورزشکار بنابراین اگر هر عزیزی سهمیه را بگیرد باز هم شرایط برگزاری تست انتخابی وجود دارد.

امینی در پاسخ به این سوال که نمی‌توانید تست انتخابی را بعد از مسابقه کسب سهمیه برگزار کنید، عنوان کرد: این تصمیمی است که از قبل گرفته شده است. در رشته‌های دیگر هم به همین صورت است و بارها تست برگزار می‌کنند تا بهترین ورزشکار انتخاب شود.

وی در پایان از شروع تمرینات تیم ملی آبهای آرام در بخش مردان و بانوان برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ خبر داد./فارس