تمرینات تیم ملی جوانان دختر در سال ۹۵ آغاز شد/فاطمه قنبری تنها نماینده مازندران

نهمین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال جوانان دختر از امروز (یکشنبه) در تهران آغاز شد و به مدت ۸ روز ادامه خواهد داشت. به گزارش مازند اسپرت،فریبا صادقی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر ۲۲ والیبالیست از ۱۱ استان کشور را به این اردو دعوت کرده است تا تمرینات خود را تا ۲۲ فروردین ماه […]

banooنهمین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال جوانان دختر از امروز (یکشنبه) در تهران آغاز شد و به مدت ۸ روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش مازند اسپرت،فریبا صادقی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر ۲۲ والیبالیست از ۱۱ استان کشور را به این اردو دعوت کرده است تا تمرینات خود را تا ۲۲ فروردین ماه زیر نظر کادر فنی پیگیری کنند.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر درباره دوری ۱۸ روزه این بازیکنان از تمرینات تیم ملی گفت: در این مدت اردو نداشتیم اما برای بازیکنان برنامه تمرینی پیش بینی کرده بودیم تا بازیکنان از نظر آمادگی جسمانی افت نکنند.
فریبا صادقی تاکید کرد: تمریناتی که برای آنان در نظر گرفته بودیم شامل بدنسازی و تمرینات سالنی بود که بازیکنان هفته نخست تعطیلات تمرینات بدنسازی و در هفته دوم تمرینات توپی را پیگیری کردند.
وی افزود: با توجه به برنامه تنظیم شده برای بازیکنان، باید آنان نسبت به سال گذشته افتی نداشته باشند و در مدت این اردو مشخص می شود که  بازیکنان در مدت تعطیلات نوروز چگونه تمرینات خود را پیگیری کردند.
مریم موسوی، زهرا یوسفی، زهرا بلاغی، هانیه لرستانی، سوگند سلیم، مائده محمدی، زهرا قنواتی، محدثه مشتاقی، فاطمه عنایت، هانیه براتی، سارا نظری، زهرا باقری، آی تک سلامت، رعنا یوسفی، سوگند حق پرست، نگین شیرتری، معصومه اسماعیلی، فاطمه سلگی، حنانه کرمی، مونا آشفته، پرنیا خسروی و فاطمه قنبری ۲۲ بازیکن دعوت شده به نهمین اردوی تیم ملی والیبال جوانان دختر هستند.
فریبا صادقی به عنوان سرمربی، پریسا بحرینی نژاد (مربی)، عفت نصری نصرآبادی (کمک مربی) و ملوک شریف زاده به عنوان سرپرست بازیکنان را در این اردو همراهی می کنند.
تیم ملی والیبال جوانان دختر خود را برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر ۱۹ سال آسیا که از دوم تا دهم مردادماه به میزبانی تایلند برگزار می شود، آماده می کند.
در دور مقدماتی این رقابت ها ۱۵ تیم شرکت دارند که تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در گروه سوم با تیم های ژاپن، هند و ماکائو همگروه است.