برگزاری اردوی تیم ملی موی تای ایران در تنکابن

سرپرست تیم ملی موی تای جمهوری اسلامی ایران از برگزاری اردوی ۱۵ روزه تیم ملی موی تای در تنکابن برای حضور در مسابقات ۲۰۱۵ تایلند خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ؛ عبدالرضا مشکور گفت : این تیم مرحله نخست اردوهای تدارکاتی خود را در مجموعه انقلاب تهران و مرحله دوم آن را نیز با […]

MoyTayسرپرست تیم ملی موی تای جمهوری اسلامی ایران از برگزاری اردوی ۱۵ روزه تیم ملی موی تای در تنکابن برای حضور در مسابقات ۲۰۱۵ تایلند خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ عبدالرضا مشکور گفت : این تیم مرحله نخست اردوهای تدارکاتی خود را در مجموعه انقلاب تهران و مرحله دوم آن را نیز با موفقیت در سنندج به پایان رسانده و هم اکنون روزی دو مرحله صبح و عصر و در فضایی با نشاط در تنکابن تمرین می کند.

وی سطح آمادگی ورزشکاران را بسیار خوب توصیف کرد و افزود : با تلاش جمعی کادر فنی ، مدیریتی و ورزشکاران قصد داریم میزان آمادگی تیم را به حداکثر برسانیم تا با حضوری قدرتمندانه مدال های خوشرنگی را نصیب کشور عزیزمان کنیم.

مشکور اظهار داشت : در مسابقات ساحلی پوکت تایلند ، تیم ملی ساحلی ما پس از کشور میزبان به نایب قهرمانی رسید که این اتفاق مبارک موجب ارتقاء جایگاه ایران در رنکینگ آسیایی آن از رتبه دوازدهم به چهارم شده است.

سرپرست تیم ملی موی تای جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد : در حال حاضر بعد از کشور تایلند که موسس این رشته رزمی است کشورمان جدای از رنکینگ محاسبه شده از نظر سطح فنی و رشد و توسعه در رتبه دوم آسیا قرار دارد.

وی یادآور شد : شرایط و وضعیت محل برگزاری اردوی تنکابن بسیار مساعد بوده و همکاری خوبی از سوی مسوولان برای برگزاری بهتر این اردو با مجموعه تیم ملی موی تای برقرار است .

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است .