گودرزی: تیراندازی یکی از پایه‌های آبروی ورزش کشور است

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از تلاش تیراندازان کشور در گرفتن ۵ سهمیه المپیک گفت: تیراندازی با افتخاراتی که کسب کرده، به یکی از پایه های آبروی ورزش کشور تبدیل شده است.   به گزارش مازند اسپرت به نقل از وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی عصر امروز چهارشنبه در دیدار با ورزشکاران، […]

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از تلاش تیراندازان کشور در گرفتن ۵ سهمیه المپیک گفت: تیراندازی با افتخاراتی که کسب کرده، به یکی از پایه های آبروی ورزش کشور تبدیل شده است.

 

به گزارش مازند اسپرت به نقل از وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی عصر امروز چهارشنبه در دیدار با ورزشکاران، قهرمانان و مسئولان فدراسیون تیراندازی با ابراز خرسندی از حضور افتخارات کشور در خانه خود (وزارت ورزش و جوانان)، اظهار کرد: روزی که با ورزشکاران ملاقات دارم یکی از بهترین روزهای زندگی من است و بسیار از این اتفاق خوشحال هستم.

 

وزیر ورزش و جوانان در ادامه مشکلات و محدودیت های ورزش کشور را مورد توجه قرار داد و افزود: همه این مشکلات را ما به خوبی می‌دانیم و بیشتر از همه احساس می‌کنیم؛ چرا که در غم و شادی موفقیت ها و شکست ها سهیم هستیم. امیدواریم اعتبارات ما در سال جدید به حدی باشد که بتوانیم مشکلات المپیکی ها را رفع کنیم.

 

محمود گودرزی با بیان این که تلاش می‌کنیم کمبودهای ورزشکاران در حد توان جبران شود، گفت: تیراندازی ظرفیتی خوب دارد و یکی از پایه های آبروی ورزش کشور شده است که در حال حاضر با رشته هایی نظیر کشتی، وزنه برداری، تکواندو و… رقابت می کند. امیدواریم بتوانیم گوشه ای از گره‌های ورزشکاران آن را باز کنیم.

 

وی افزود: تیراندازان جزو ورزشکاران موفق ما هستند که توانستند ۵ سهمیه المپیک را بگیرند. با توجه به این سهمیه‌ها انتظار می‌رود در المپیک ریودوژانیرو نتایج خوبی بگیرند. شانس آنها مضاعف است چرا که می‌توانند در دو رشته رقابت کنند و این جای امیدواری دارد.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر ورزشکاران ما آوازه و افتخاری کسب می‌کنند، بیش از آنها خرسند می‌شویم. الهه احمدی زمانی که سهمیه المپیک خود را کسب کرد از این اتفاق خجسته بسیار خوشحال شدم.

 

در پایان دیدار لوح تقدیری از سوی مهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی به محمود گودرزی اهدا شد.