گزارش تصویری استقبال گرم هواداران نساجی از تیم داماش گیلان / عکاس : امیر طهماسبی

هواداران تیم محبوب نساجی که طبق روال همیشگی خود ،‌ یک شب قبل از بازی خانگی تیمشان به استقبال تیم میهمان رفته و از تیم داماش گیلان به گرمی استقبال کردند . به گزارش مازند اسپرت ؛ انجمن مردمی هواداران نساجی به نمایندگی از هواداران پرشور این تیم به هتل محل اقامت تیم داماش رفته […]

هواداران تیم محبوب نساجی که طبق روال همیشگی خود ،‌ یک شب قبل از بازی خانگی تیمشان به استقبال تیم میهمان رفته و از تیم داماش گیلان به گرمی استقبال کردند .

به گزارش مازند اسپرت ؛ انجمن مردمی هواداران نساجی به نمایندگی از هواداران پرشور این تیم به هتل محل اقامت تیم داماش رفته و چندکلامی را با مربیان این تیم همکلام شدند ،‌ در این دیدار ضمن اهدا گل و شیرینی به سرمربی محترم تیم داماش آقای جهانپور ،‌از ایشان و همکارانشان خواسته شد تا در بازی فردا یک فوتبال درست و جوانمردانه را به نمایش گذاشته و منش پهلوانی را به سایرین نشان دهند .

در ادامه مجید جهانپور نیز ضمن قدردانی از هواداران نساجی فرمود : خوشحالم که همینک در کنار هواداران پرشور نساجی هستم و خوشحالم که هنوز در اینجا فرهنگ فوتبالی رواج دارد و این نشان دهنده سازماندهی درست تیم محبوب نساجی است .

جهانپور در ادامه افزود : از اینکه هواداران نساجی محروم هستند ناراحتم ولی خوشحالم که این امکان برای هواداران پرشور نساجی فراهم است که از تلوزیون بازی این تیم را دنبال کنند چرا که هواداران تیم داماش از تماشای زنده بازی تیمشان در خانه محرومند و نمیتوانند از طریق رسانه ملی بازی های تیمشان را دنبال کنند .

در ادامه هواداران مانند همیشه لوحی به سرمربی تیم داماش اهدا کردند که در آن ، تصاویری از بازیکنان دو تیم و هواداران نساجی نقش بسته بود .

لازم به ذکر است که بازیکنان و عوامل تیم نساجی و داماش همگی در یک هتل حضور داشتند و همین باعث شد تا سرپرست تیم نساجی نیز در این جمع صمیمی حاضر شود تا هم به تیم مهمان خوش آمد بگوید و هم از زحمات هواداران تشکر کند . در آخر نیز این دیدار صمیمی و دوستانه با یک عکس یادگاری به پایان رسید .