شاهرخ بیانی: نساجی وسط معدن ورزش ایران است

حدادیان و الهامی برنامه سه ساله تدوین کردند!

شاهرخ بیانی، مربی نساجی گفت: رضا حدادیان و ساکت الهامی برنامه سه ساله ای را تدوین کرده اند که نساجی با روند بومی‌سازی، در زمینه جذب بازیکن بی نیاز و خودکفا خواهد شد.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛شاهرخ بیانی که امسال نیز به عنوان مربی عضو کادرفنی ساکت الهامی در نساجی است، گفت: تمرینات نساجی از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده و ما طبق برنامه چهارشنبه این هفته به ترکیه می‌رویم. اوضاع تیم خوب است و روز به روز بهتر هم می‌شود. خوشبختانه با حمایت‌های رضا حدادیان مالک نساجی، زحمات بایندوریان مدیرعامل باشگاه، ایزد سیف الله پور و سایر مدیران نساجی کمبودی برای آماده سازی تیم حس نمی‌کنیم و کادرفنی با هدایت ساکت الهامی در حال آماده کردن نساجی برای حضور پر قدرت در لیگ برتر است.

مربی نساجی ادامه داد: در فضای مجازی خبرهای کذبی منتشر می‌شود مبنی بر این که نساجی لیست مازاد داشته و بازیکنانی را کنار گذاشته اما در حقیقت ما هیچ لیست مازادی نداشتیم. برخی بازیکنان قراردادشان به پایان رسیده و در فوتبال هم جدایی پس از پایان قرارداد، کاملا طبیعی است. هدف ساکت الهامی در نساجی بومی‌سازی است. به اعتقاد من، همان طور که خوزستان و خاک جنوب پر از نفت است، کرمان پر از معدن است، مازندران هم معدن ورزشکار است و شما ببینید این استان تا چه اندازه در المپیک‌ها برای ورزش ما مدال کسب کرده است.

شاهرخ بیانی افزود: با همین رویکرد، رضا حدادیان و ساکت الهامی برنامه سه ساله ای را تدوین کرده اند که نساجی با روند بومی‌سازی، در زمینه جذب بازیکن بی نیاز و خودکفا خواهد شد و می‌تواند بازیکن به تیم‌های داخلی و خارجی صادر کند. همین حالا با حمایت‌های رضا حدادیان، نساجی هفت تیم در رده‌های پایه دارد و ساکت الهامی نشان داده با دل و جرات می‌تواند از همین پدیده‌های فوتبال پایه، در تیم اصلی نساجی به مرور ستاره بسازد.

مربی نساجی همچنین درباره وضعیت محمد عباس زاده گفت: عباس زاده سرخیو راموس نساجی است و همه او را دوست دارند و مثل یک بزرگ تر به تیم کمک می‌کند. زیاد به شایعه‌های مجازی توجه نکنید.

بیانی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا از استقلال خبر دارد، گفت: نمی‌شود از استقلال بی خبر باشم، استقلال خانه من است اما الان بیشتر تمرکزم روی نساجی است. کار سختی برای جلب رضایت مردم خوب مازندران و پاسخگویی به حمایت قائمشهری‌ها داریم.