زنگ خطر در نساجی به صدا در آمد

اوضاع عجیب غریب نساجی؛ الهامی هم خداحافظی کرد!

بعد از خبر خداحافظی مالک باشگاه نساجی و اعلام فروش امتیاز باشگاه، ساکت‌ الهامی سرمربی موفق این تیم نیز خداحافظی کرد.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛ساکت الهامی با انتشار پستی اینستاگرامی کناره‌گیری خود را از سرمربیگری نساجی برای فصل بعد اعلام کرد.بعد از خبر شوکه‌کننده‌ امروز در خصوص فروش امتیاز باشگاه نساجی حالا این دومین شوک به فوتبال مازندران است.

متن پیام ساکت الهامی‌ به شرح ذیل می‌باشد:
سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام را گرفته‌ام و دارم این سخت‌ترین تصمیم را به سخت‌ترین شکل ممکن اعلام می‌کنمآدم به غریبه‌ها خیلی راحت می‌تواند بگوید:خداحافظاما وقتی مخاطب کسانی هستند که برایت مثل اعضای خانواده‌ات می‌مانند، آرزو می‌کنی که کاش واژه خداحافظ اختراع نمی‌شدبله! اکنون شرایط به گونه‌ای است که مجبورم اعلام کنم که دیگر نمی‌توانم به عنوان سرمربی در خدمت نساجی کبیر باشموگرنه هیچ خداحافظی نمی‌تواند من را از تیمی جدا کند که سلول به سلول عاشقانه دوستش دارم و لحظه به لحظه از آن خاطره…صادقانه ترین توصیف شرایط آن است به همان دلایلی که مهندس حدادیان مجبور هستند از تیمی که چون فرزند دوستش دارد، جدا شودمن هم مجبور هستم تلخی وداع را به جان بخرممن با مهندس حدادیان برای فصل آینده به توافق رسیده بودم هدف هر دو ما، شاد کردن دل هواداران مهربان نساجی بود.
ولی وقتی شرایط مهیا نباشد، نماندن بهتر از شرمنده گی استگاهی آدم با بودن کمک می‌کند گاهی با نبودنکوچکترین شرایط، حق بازی در شهر خود استحق مردم مازندران نبست که تیمشان شهر به شهر آواره باشدمخلص کلام این است که من با مهندس حدادیان آمدم و دست دادم و اکنون هم ضمن گفتن خسته نباشید و تشکر فراوان در کنار ایشان از شما خداحافظی می‌کنم تا دست مالکان بعدی باز باشد تا با هر کادر فنی که راحت هستند، کار کنندمن هم مثل یک هوادار مثل همیشه با تمام قلبم برای موفقیت نساجی کبیر مشتاق هستم با شما بودن، هیچ ربطی به نشستن روی نیمکت نداردبه امید روزهای بهتر
برادر کوچک شما
ساکت الهامی

ایزد سیف‌الله‌پور قائم‌مقام باشگاه نساجی امروز در یک رشته‌استوری برخی از گلایه‌ها و انتقادهایش نسبت به تصمیم‌های مدیریتی و کم‌توجهی به این باشگاه خصوصی را مطرح کرده است.

او در یکی از استوری‌ها نوشته است: «چقدر زار زدیم برای ورودی یه ورزشگاهی که ۶۷ میلیارد [تومان] پول بی‌زبون رو به اسمش خرج کردن. آخرش چی؟ نه سکوش درست شد، نه ورودی اتوبوسش. هرچقدرم داخلش درست شد به لطف کسی بود که عشقش اون مردم هستن. راستی قرار بود چیزی نگم. ولی نمیشه. مثل این‌که خبرایی هست. اصلا به ما چه مربوط [که] حرف بزنیم؟ مگه ۶۷ میلیاردو ما گرفتیم؟ »

سیف‌الله‌پور در استوری دیگری به یک موضوع جدید هم اشاره کرد و نوشت: «یکی نیست به بعضی از این دوستان بگه که نساجی مازندران گوشت قربونی نیست که هر کی دلش بخواد تیکه‌ای برای خودش بکَنه و بره. بابا این شهر رو با نساجی و فوتبالش می‌شناسن. حالا چطور میشه بعد از گذشت ۱۰ سال دوستانی پیدا میشن و حق‌شون رو بابت کشتی گرفتن از این باشگاه طلب می‌کنن و جناب قاضی هم حکم به برداشت از حساب باشگاه نساجی رو میده. می‌ترسم از روزی که پرسنل کارخانجات نساجی هم به دنبال حقوق‌شون از این باشگاه باشن! عزیزان به پیر به پیغمر این باشگاه فقط نساجیه. ای نساجی بیچاره. »

قائم‌مقام باشگاه نساجی در ۲ استوری دیگر نیز از تصمیمات فدراسیون فوتبال بابت مهلت ۲ ماهه برای بهسازی زیرساخت‌های استادیوم و مسائل مرتبط به چمن انتقاد کرده است.

معاون اجرایی باشگاه نساجی: باشگاه از حداقل احترام‌ها محروم استمعاون اجرایی باشگاه نساجی نیز در گفت‌وگویی به همین مسائل اشاره کرد و گفت: متاسفانه مشکلات یکی دو تا نیست. این باشگاه که با هزینه‌های شخصی و عشق و علاقه مالک تیم به زادگاهش و هوادران نساجی مدیریت می‌شود، از حداقل احترام‌ها محروم است و به مشکلاتش هم توجه نمی‌شود.

مجتبی ابراهیمی افزود: همه هواداران نگران و پیگیر وضعیت تیم هستند. اما مطمئنم هواداران این حق را می‌دهند که مالک باشگاه ناراحت باشد. تیم را قهرمان ایران کرد. هواپیماهای شرکت هواپیمایی‌اش را به جابه‌جایی هواداران برای حمایت از تیم اختصاص کرد. آقای حدادیان به دیار خودش خدمت کرده است. اما چقدر همراهی و حمایت شد از این تیم؟

وی اظهار کرد: گفته می‌شود نساجی نمی‌تواند فصل بعد را در ورزشگاه خانگی بازی کند. پرسش ما این است که ورزشگاه خانگی پیکان و هوادار استاندارد لازم را داشت؟ تیم‌هایی مثل نساجی و ملوان و صنعت نفت از فوتبال ایران برود روح فوتبال ایران می‌رود.

معاون اجرایی باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: برای استادیوم وطنی ۶۷ میلیارد تومان از اعتبارات دولتی هزینه شد. همه جا هم عنوان کردند. اما کسی پرسید مالک باشگاه نساجی برای ورزشگاهی که بابت بازی در آن اجاره می‌پردازد چند میلیارد هزینه کرد؟ همین چند روز اخیر ۱۵میلیارد ریال هزینه بازسازی چمن ورزشگاه شد. چون زیرسازی مناسبی ندارد و طوری زیرسازی چمن را اجرا کردند که باید دائم ریکاوری شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: این مسائل را روز ۲۲ خرداد که استاندار مازندران برای بازدید به ورزشگاه شهید وطنی آمده بود نیز اعلام کردم. استاندار هم به مدیرکل ورزش و جوانان دستور پیگیری داد. از آن روز تا کنون این اداره کل چه اقدامی انجام داد؟ چه قدمی برداشت؟

وی افزود: خیلی چیزها برای این تیم سر جای خودش نیست. مالک باشگاه هر کاری که از دستش بر آمده انجام داد. مسائل مالی باشگاه شفاف است. تیم به لیگ قهرمانان آسیا رفت. اما به دلیل نداشتن زیرساخت مناسب نتوانستیم در قائمشهر و مازندران میزبان بازی‌ها باشیم. هیچ کسی هم بابت این ضعف بزرگ حتی عذرخواهی نکرد.

معاون اجرایی باشگاه نساجی گفت: تصمیم مالک و تیم مدیریتی باشگاه برای واگذاری امتیاز تیم جدی است و در عین حال همه کارهایی که برای تقویت تیم در فصل آینده باید انجام شود نیز انجام شده است. امیدواریم نساجی در فصل بعد با مشکلات کمتری مواجه باشد.

دردسر تازه برای مالک نساجی مازندران

رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی اعلام کرد به دلیل حمایت نشدن از سوی مسئولان استانی قصد دارد امتیاز این باشگاه را به فروش برساند.

این در حالی است که این روزها مالک نساجی به دلیل پرداخت نشدن قرارداد اعضای تیمی که چند سال پیش به نام نساجی در کشتی فعالیت داشته به مشکل برخورده است.

ظاهرا چند سال پیش فردی یک تیم کشتی به نام نساجی تشکیل داشته اما در قراردادها هیچ امضایی به عنوان مدیرعامل به نام وی در ثبت اسناد دیده نمی‌شود. اعضای این تیم بعد از سال‌ها برای گرفتن طلبشان از مالک این باشگاه پیگیر هستند و این در حالی است که حدادیان آن زمان هیچ مسئولیتی در نساجی نداشته است.