همراه با حواشی دیدار نساجی پرسپولیس

روزی که مازندران طرفدار «پرسپولیسی» ندارد!

دیدار حساس و تعیین کننده نساجی و پرسپولیس روز دوشنبه در استادیوم شهید وطنی قائمشهر درحالی برگزار خواهد شد که در این روز کل مازندران طرفدار نساجی است.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران روز دوشنبه درحالی در تمامی شهرهای ایران دنبال خواهد شد که یکی از حساس ترین بازی‌ها در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

از ساعت ۱۸:۱۵ پرسپولیسی که برای قهرمانی در لیگ در تعقیب استقلال است باید در مازندران به مصاف نساجی ای برود که برای بقا در لیگ برتر به شدت به این سه امتیاز احتیاج دارد.

در این روز قطعا ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر سرخ‌تر از قبل خواهد شد. البته سرخی ای به رنگ پیراهن نساجی! مازندرانی‌ها در این روز قطعا هیچ حسی به سرخابی‌های پایتخت نخواهند داشت و فقط نساجی را برای برتری در این دیدار حمایت می‌کنند.

نساجی نماینده همه مردم مازندران در لیگ برتر فوتبال است

صبح روز شنبه با حضور علی رجبی مديرکل ورزش و جوانان مازندران، جلسه هماهنگی برگزاری مناسب مسابقه فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی مشکلات و نارسایی های احتمالی، پیشنهادات اعضا برای رفع موانع در جهت میزبانی مناسب شهرستان قائمشهر از این مسابقه مهم بررسی و تصمیماتی نیز اتخاذ گردید.

رجبی در حاشیه این نشست گفت: ضمن اینکه تمام ظرفیت‌ها را برای میزبانی شایسته این مسابقه بکار خواهیم گرفت اما نساجی نماینده همه‌ی مردم مازندران در لیگ برتر است و روزهای حساسی را رقابت‌های آینده دارد و لذا وظیفه داریم همدل و همصدا همه‌ی امکانات را برای کمک به تنها تیم مازندرانی در لیگ برتر فوتبال بکار گیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان همچنین با اشاره به حساسیت بسیار زیاد در روزهای پایانی لیگ دسته اول فوتبال نیز بیان داشت: دریای بابل این روزها به حمایت همه‌ی مسئولان و همه‌ی مردم مازندران نیازمند است و باید تلاش کنیم تا تنها سهمیه مازندران در لیگ دسته اول فوتبال حفظ گردد.

گفتنی است، در این نشست درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، سیف الله پور قائم مقام مدیرعامل نساجی، آذری رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر و نمایندگان دستگاه ها و نهادهای مرتبط با برگزاری این مسابقه حضور داشتند.

از مصدومین و محرومین تا معرفی تیم داوری

ساکت الهامی که در ۳ هفته اخیر لیگ برتر با کسب ۷ امتیاز تیمش را از منطقه قرمز جدول فراری داده و به رتبه سیزدهم رسانده است، برای این مسابقه نمی‌تواند از سید احسان حسینی که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، استفاده کند.

محمود قائد رحمتی، دیگر بازیکن مصدوم نساجی است که این روزها زیر نظر کادرپزشکی قائمشهری‌ها برای رسیدن به بازی تلاش می‌کند اما شانس چندانی برای حضور در ترکیب اصلی تیمش ندارد.

آریا برزگر و علیرضا رضایی، دیگر بازیکنان مصدومی هستند که تا پایان فصل نمی‌توانند این تیم را همراهی کنند.

نساجی برای این دیدار بازیکن محروم ندارد.

اما گروه داوری دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس هم اعلام شد.

این دیدار که دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد را موعود بنیادی‌فر بعنوان داور وسط، علیرضا ایلدروم و حسن انتظاری به عنوان کمک داور و امیر سامان سلطانی داور چهارم این دیدار است.

محسن قهرمانی هم ناظر داوری در این دیدار است.

به گزارش مازنداسپرت، نساجی با ۲۲ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر حضور دارد.